رونمایی استون مارتین از V12 Speedster

شرکت استون مارتین در جریان نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ که به صورت نیمه در حال برگزاریست، از خودرو کوپه منحصربفرد خود V12 Speedster رونمایی کرد تا در کنار دیگر رقبا محصولی قابل را معرفی کرده باشد. با بروزنیوز همراه باشید.

کوپه تازه معرفی شده V12 Speedster یک نسخه منحصربفرد در میان محصولات استون مارتین بوده که در تعداد محدود به تولید می‌رسد. به گفته استون مارتین، تنها ۸۸ دستگاه از V12 Speedster به تولید می‌رسد. هر یک از این مدل‌ها قیمتی ۷۶۵ هزار پوندی داشته و در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.

استون مارتین اعلام کرد توسعه V12 Speedster بسیار فشرده از یک سال قبل آغاز شد تا آن را برای نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ آماده سازد. در کابین داخلی شاهد دو صندلی اسپرت جدا از هم هستیم و کابین ترکیبی از متریال اسپرت و مدرن است.

V12 Speedster بدون سقف و تنها برای ۸۸ نفر

نخست اینکه در کابین از فیبرکربن بهره گرفته شده و یک صفحه نمایش لمسی هم تدارک دیده شد. فرمان از نوع اسپرت بوده که شامل جنس فیبرکربن و چرم می‌شود. استون مارتین اعلام کرده که این مدل توسط بخش Q by Aston Martin توسعه یافته است.

V12 Speedster از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد که پیش از این در مدل‌های DBS Superleggera و Vantage به کار گرفته شد. V12 Speedster با کمک فنرهای کویل و سیستم تعلیق پیوندی همراست. گفته شده این خودرو دارای حالت رانندگی Sport ، Sport + و Track است تا در پیست مسابقات به خوبی عمل کند.

ترمزهای جلو از نوع ۴۱۰ میلیمتری سرامیک کربنی و ترمز عقب از نوع ۳۶۰ میلیمتری است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت استون مارتین مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *