تصویر رندر شده Galaxy A21 سامسونگ پیش از معرفی

شرکت سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ محصولات مختلفی تدارک دیده که از جمله باید به گوشی هوشمند میان رده Galaxy A21 اشاره داشت. این مدل اقتصادی که جانشین Galaxy A20 سال ۲۰۱۹ است، به تازگی تصویر آن فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید.

وب سایت Android Headlines در چند روز گذشته تصاویر مختلفی مربوط به گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A منتشر کرده و حال نوبت به گزینه اقتصادی دیگر این خانواده یعنی Galaxy A21 رسید.

Galaxy A21 میان رده با چهار دوربین

باتوجه به تصویر فاش شده، گلکسی A21 از دوربین عقب چهارگانه عمودی در کنار سنسور اثرانگشت سنتی برخوردار است و صفحه نمایش Infinity-O نیز برای این مدل تلفن هوشمند در نظر گرفته شد. عجیب است که Galaxy A21 یک مدل بسیار اقتصادی بوده و سامسونگ چهار دوربین را در این مدل تعبیه خواهد کرد.

این حرکت نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند تا محصولاتی قابل توجه را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه دارند. از مشخصات کلیدی Galaxy A21 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید ۱۰، دوربین عقب ماکرو، اولتراواید، تله و اصلی و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات بیشتر در کار نیست و باید منتظر ماند تا بزودی سامسونگ Galaxy A21 را معرفی کند

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *