رده بندی سنی بازی Resident Evil 3 Remake خبر از یک اثر خونین می دهد

در حالی که تنها یک ماه تا عرضه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 باقی مانده است؛ این بازی رده‌بندی سنی خود را دریافت کرده است. رده‌بندی که خبر از اثری پر از خشونت و هیجان می‌دهد. با بروز نیوز همراه باشید.

بازی Resindet Evil 3 Remake سرانجام رده‌بندی سنی خود را دریافت کرد. ESRB این بازی را در رده M قرار داده است. پیش از این نیز اکثر بازی‌های این مجموعه همین رده ‌بندی سنی را دریافت کرده بودند. رده‌بندی M به بازی‌های اختصاص پیدا می‌کند که در آن خشنوت بالایی وجود داشته باشد. خشونت‌هایی مانند تماشای کشتن افراد به طرز وحشیانه از جمله این موارد است. چیزی که همیشه در این مجموعه وجود داشته و به وضوح نمایان است.

بازی Residen Evil 3 Remake در مکان و زمانی مشابه خط داستانی بازی Resident Evil 2 روایت می‌شود. در این بازی شما در نقش یکی از اعضای گروه ویژه به نام جیل ولنتیان (Jill Valentine) قرار می گیرد و تنها کارتان فرار کردن از دست زامبی‌ها است.

بازی از دید سوم شخص روایت می‌شود و بازیکن در این اثر برای دفاع و فرار از دست زامبی‌ها باید از مکان‌های مختلفی مانند مترو‌ها، خیابان‌های شهر و راهرو‌های ساختمانی برای پیدا کردن سلاح و مهمات عبور کند. در این بازی شاهد صحنه‌های خونین زیادی خواهید بود. مانند فرد اعدام شده و زامبی‌هایی که هرکدام مشخصات خاصی دارند.

زمان عرضه بازی Resindet Evil 2 Remake توسط کپکام (Capcom) به وضوح حس می‌شد که به دلیل سود بالای بازی برای این شرکت، به دنبال ساخت و بازسازی دیگر نسخه‌ها نیز خواهد رفت. طولی نکشید تا کپکام با خبر ساخت نسخه بازیسازی بازی Resindet Evil 3 در رسانه‌ها ظاهر شود.

همانطور که می‌دانید بازی یک بازسازی کامل است و به طور حتم تجربه دوباره سومین قسمت از این مجموعه بزرگ جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. زمان زیادی نیز تا عرضه بازی باقی نمانده است. بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ( ۳ آوریل ) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *