مایکروسافت Surface Duo با دوربین های حرفه ای همراست

شرکت مایکروسافت قصد دارد گوشی هوشمند تاشو اندرویدی خود را به نام Surface Duo در تابستان سال جاری راهی بازار کند. البته تاکنون جزئیات دقیق این مدل باتوجه به معرفی اکتبر ۲۰۱۹، اعلام نشد. با بروزنیوز همراه باشید.

Surface Duo یکی از چندین محصول مایکروسافت است که با نمایشگر تاشو و به کمک یک لولای ۳۶۰ درجه قابل استفاده است. نمایشگر دوگانه دارای رابط کاربری منحصربفردی باتوجه به لانچر اندرویدی مایکروسافت است.

اخیرا پانوس پانای یکی از مدیران بخش سرفیس مایکروسافت بیان داشت که Surface Duo به دوربین حرفه‌ای مجهز خواهد بود و در رویداد اکتبر این مدل شامل دوربین نمی‌شد. به تازگی فهرست شغلی منتشر شده در LinkedIn نشان داده که سرفیس دو دارای دوربین در کلاس جهانی است.

دوربین کلاس جهانی برای Surface Duo

مایکروسافت در نظر دارد برای این گوشی هوشمند از سیستم دوربین RGB ، IR ، ۳D بهره گیرد. این شرکت ردموندی در نظر دارد تا دوربین حرفه‌ای را برای این گوشی هوشمند منعطف پرچمدار در نظر گرفته تا دست کمی از دیگر رقبا نداشته باشد.

همانطور که اخیراً اختراعات ثبت شده نشان داده است، مایکروسافت می‌تواند از NPU جداگانه برای تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده کند، که به برنامه دوربین داخلی Surface Duo امکان تعیین رنگ چشم را می‌دهد. براساس اطلاعات جمع آوری شده، مایکروسافت می‌تواند به کاربران اجازه دهد فیلترها و سایر تنظیمات را اعمال کنند.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا تابستان امسال منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *