بازی Death Stranding روی رایانه شخصی از قفل Denuvo DRM بهره می برد

بازی Death Stranding نیز به جمع دیگر آثاری پیوست که روی رایانه شخصی از قفل Denuvo برای مبارزه با هکران بهره می‌برد. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

روز گذشته بود که به طور رسمی تاریخ عرضه بازی Death Stranding روی رایانه شخصی مشخص شد. حال در صفحه استیم (Steam) این اثر مشخص شده است که بازی Death Stranding از قفل DRM محصول Denuvo بهره می‌برد و این موضوع کار را برای هکران سخت‌تر خواهد کرد.

البته شرکت Denuvo در توضیحات مربوط به قفل DRM گفته است کار اصلی این محصول محافظت از فروش اولیه بازی‌ها است. به عبارتی دیگر طی ماه‌ها و سال‌های گذشته چندین اثر با بهره گیری از این قفل منتشر شدند؛ اما پس از مدتی هکران توانستند راه نفوذ را پیدا کرده و بازی را به اصطلاح کرک کنند. همانطور که کمی قبل‌تر نیز به آن اشاره شد؛ کار این قفل به نحوی کند کردن سرعت هکران در کرک کردن بازی است.

شاید جالب باشد بدانید که بازی Middle-earth: Shadow of War نیز از قفل DRM بهره می‌برد اما در کمتر از ۲۴ ساعت کرک شد. بعضی از ناشران نیز بعد از مدتی قفل DRM را از بازی حذف کردند. از جمله بازی‌هایی که این اتفاق برایشان رخ داد می‌توان به: بازی Mass Effect: Andromeda و بازی Rage 2 اشاره کرد.

نکته دیگر عرضه بازی Death Stranding روی فروشگاه Epic Games است. هنوز وضعیت قفل DRM روی این پلتفرم مشخص نشده است.

بازی Death Stranding، جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) است. سازنده محبوبی که در کارنامه‌اش آثاری مانند مجموعه بازی Metal Gear را درد. همچنین ناشر این بازی ۵۰۵ Games است. از جمله ویژگی‌های نسخه رایانه شخصی بازی Death Stranding می‌توان به حالت Photo Mode و همچنین پشتیبانی از نرخ فریم بالاتر اشاره کرد.

بازی Death Stranding در تاریخ ۱۳ خرداد (۲ ژوئن) روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *