شیائومی از سری بلک شارک ۳ رونمایی کرد

شرکت شیائومی همانطور که انتظار می‌رفت، به تازگی از گوشی‌های هوشمند گیمینگ جدید خود به نام بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو رونمایی کرده که مدل‌های گیمینگ حرفه‌ای محسوب می‌شوند. با بروزنیوز همراه باشید.

شیائومی همانطور که وعده رونمایی سری بلک شارک ۳ را در تاریخ ۳ مارس داد، به وعده خود عمل کرد. سومین نسل بلک شارک تغییرات بسیاری داشته و در واقع با گوشی‌های هوشمند جذاب گیمینگ رو به رو هستیم.

بلک شارک ۳ پرو

بلک شارک ۳ پرو در واقع نسخه حرفه‌ای تر بلک شارک ۳ بوده و از ابعاد بزرگ‌تر و ویژگی اضافی برخوردار است. نخست اینکه نمایشگر بزرگ ۷.۱ اینچی QHD+ OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی شامل حال آن شده که نرخ نمونه برداری ۲۷۰ هرتزی دارد و در میان اسمارتفون‌ها سریع‌ترین است.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد که حافظه رمی از نوع LPDDR5 هستند. حافظه داخلی UFS 3.0 بوده و تنها در مدل ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین باید به سیستم خنک کننده مایع سراسری اشاره داشت که مانع از تولید حرارت در بدنه می‌شود. این گوشی هوشمند از ماژول مثلثی دوربین با سه حسگر ۶۴/۱۳/۵ مگاپیکسلی برخوردار است که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است و دست کمی از دیگر رقبا ندارد. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که در صورت اتمام شارژ حین بازی، می‌توان از طریق پین شارژ مغناطیسی در عقب آن را شارژ کرد که البته شارژ سریع ۱۸ واتی دارد.

پورت USB-C شامل شارژ سریع ۶۵ واتی شده که در کمتر از ۳۸ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصدی می‌رسد. گذشته از آن کلیدهای تریگری گیمینگ هم در گوشه نمایشگر قرار دارد و حس یک گیم پلی بازی موبایل حرفه‌ای را تداعی می‎کند.

بلک شارک ۳ در رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت پایه ۶۷۵ دلار از ۱۷ مارس دردسترس قرار خواهد گرفت.

بلک شارک ۳

 

این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ اولد بوده که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و یک گوشی هوشمند قدرتمند است. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد که حافظه رمی از نوع LPDDR5 هستند. حافظه داخلی UFS 3.0 بوده و در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند از ماژول مثلثی دوربین با سه حسگر ۶۴/۱۳/۵ مگاپیکسلی برخوردار است که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قسمت حاشیه نمایشگر قرار گرفته است. باتری بلک شارک ۳ از نوع ۴۷۲۰ میلی آمپرساعتی بوده و همانند نسخه پرو از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گفتنیست هر دو مدل بلک شارک ۳ از شبکه ۵G برخوردار هستند و سیستم خنک کننده مایع حرفه‌ای دارند. بلک شارک ۳ با قیمت پایه ۵۰۰ دلار از ۶ مارس امسال در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *