رونمایی رنو از خودرو کانسپت الکتریکی با برد بلند

شرکت رنو یکی از برندهای مطرح خودروسازی بوده که در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در این بین به تازگی از اتومبیل الکتریکی کانسپت خود تحت عنوان Morphoz EV رونمایی کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

محصول تازه معرفی شده رنو از باتری ۴۰ کیلووات ساعتی برخوردار است که مناسب مسافت‌های داخل شهری بوده و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها نیز برای آن در نظر گرفته شد. اما برای آن که Morphoz EV  بتواند مسافت طولانی‌تری را بپیماید، یک باتری ۵۰ کیلووات ساعتی اضافی نیز در نظر گرفته شد و به گفته رنو می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی ۷۰۰ کیلومتری را به حرکت درآید.

یک بخش ۲۰ سانتیمتری تدارک دیده شده تا افراد بتوانند پک باتری اضافی را در Morphoz EV قرار دهند و این امر ساده‌ای است. طراحی مدل به شکلی آینده نگرانه است و آیرودینامیک قابل توجهی در نظر گرفته شده تا بتواند در حرکت‌ عملکرد سریعی داشته باشد.

Morphoz EV الکتریکی با طراحی مدرن و برد طولانی

البته پس از توقف راننده قادر است بسته باتری ۵۰ کیلووات ساعتی را کنار گذاشته تا هم به شارژ آن بپردازد و هم موجب کاهش وزن خودرو شود. رنو می‌گوید Morphoz EV به صورت بی‌سیم و به صورت ایستگاه شارژ انجام می‌گیرد.

در کابین داخلی صندلی‌ها تغییر حالت پیدا کرده تا شبیه به یک میز گرد شود و در سوی دیگر حالت رانندگی نیمه خودران نیز تعبیه شده است. مشخص نیست نسخه تولیدی Morphoz EV  چه زمانی راهی بازار خواهد شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *