قابلیت پارک خودکار ماشین تسلا

پارک خودکار

کمپانی تسلا در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ قابلیتی را با عنوان Summon یا همان پارک خودکار جهت بالا بردن امنیت و آسایش ارائه کرد که به ماشین های تسلا اجازه می‌ دهد بدون حضور راننده در ماشین به محل پارک وارد یا از آن بیرون آید.

تسلا

به روز رسانی قابلیت Summon

تسلا برنامه دارد که توانایی مهم پارک خودکار را در ماشین های خود Update کند که به شما اجازه خواهد داد که با ماشین تسلای خود مثل یک ماشین کنترلی بزرگ رانندگی کنید، ولی حتی هم اکنون، با وجود محدودیت‌ هایی که این توانایی دارد، Summon بسیار مفید و کاربردی است. شخص اهل ویسکانسین (Wisconsin) از این توانایی در پیشرفته‌ ترین راه ممکن جهت خارج کردن ماشین خود از پارکینگ استفاده می‌ کند تا قبض پارکینگ را دریافت نکند، حداقل او قادر است که ماشین خود را از نقطه‌ ای به نقطه دیگر منتقل کند.

اساساً، ورژن کنونی Summon به شما اجازه می‌ دهد که ماشین خود را تا فاصله ۳۹ پایی (۹.۱۴۴ متر) رو به جلو یا رو به عقب حرکت دهید. این توانایی به این جهت طراحی شده است که به ماشین اجازه می‌ دهد که خود را در جای تنگ که جهت ورود و خروج به مهارت احتیاج دارند، پارک کند.

کاربردهای Summon

آیا اطلاع دارید که این توانایی جهت چه موارد دیگری قادر است مفید باشد؟ حرکت دادن ماشین میان نقاط خالی موازی پارکینگ! این همان کاری است که دی شاون کندی، صاحب یک ماشین تسلا در شهر جینسویل ایالت ویسکانسین، این کار را به علت قانون نوین محدودیت ۲ساعته نقاط پارک این شهر انجام می‌ دهد. کندی از پنجره دفتر کارش، تنها به ماشین تسلای خود هر ۲ ساعت فرمان می‌ دهد که به یک نقطه پارک تازه حرکت کند.

در حال حاضر، این توانایی زمانی که نقطه مورد نظر مسدود باشد، کار نخواهد کرد و از لحاظ فنی تسلا می‌ گوید که از آن در ملک شخصی خود بهره ببرد، ولی این بسیار راضی کننده است و به نظر نمی آید تسلا شکایتی از این مسئله داشته باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *