اولین تصویر فورد Bronco 2021 به بیرون درز کرد

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون فورد Bronco که سال‌هاست از معرفی نسل پیشین آن می‌گذرد، منتشر شده است. خودرو شاسی بلند فورد که در دهه‌های پیشین توانست به محبوبیت بزرگ دست یابد. با بروزنیوز همراه باشید.

در حال حاضر فورد روی نسل جدید Bronco مشغول کار است که به عنوان Bronco 2021 شناخته می‌شود. تاکنون تصاویر رندر و غیرواقعی مختلفی از Bronco جدید مشاهده کردیم اما هیچ یک تصویر واقعی را دربرنگرفته و نمی‌دانیم نسل بعدی این خودرو آفرود فورد چه زمانی و با چه طراحی معرفی خواهد شد.

به تازگی وب سایت مطرح MotorTrend، تصویری زنده از Bronco 2021 منتشر کرده که توسط کارکنان شرکت فورد به این وب سایت داده شده است. یعنی با تصویر واقعی از برونکو ۲۰۲۱ رو به رو هستیم و این تصویر جعلی یا غیرواقعی نیست.

Bronco 2021  فورد با تغییر چهره بزرگ بزودی از راه خواهد رسید

 Bronco 2021

در تصاویر رندر شده نیز شاسی بلند با ارتفاع بالا فورد ابعاد بزرگ و ارتفاع قابل توجهی داشت. در این تصویر نیز برونکو طراحی نسل جدید و مدرنی پیدا کرده که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. از یک سو باید به چراغ دایره‌ای LED با یک خط درون آن در بخش جلو اشاره کرد. گلگیرهای پهنی به رنگ مشکی قابل مشاهد است و لاستیک پهن از نوع آفرود هم برای Bronco 2021 در نظر گرفته شد.

همانطور که می‌دانید، برونکو از خودروهای آفرود محبوب و مطرح فورد بوده و بسیاری از طرفداران این شرکت سخت در انتظار رونمایی نسل جدید این مدل شاهکار هستند. نکته جالب در تصویر تفاوت رنگ بدنه و سقف است و حس ماجراجویی به Bronco 2021 داده است. آینه بغل بزرگ به نظر رسیده در بخش جانبی شباهتی به جیپ رانگلر دارد.

جزئیات فنی و دقیقی از این مدل در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه تاریخی باید شاهد رونمایی Bronco 2021 باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *