تولید خودرو i8 بی ام و (BMW) در آوریل امسال به پایان خواهد رسید

شرکت بی ام و (BMW) در خط تولید خود مدل‌های مختلفی به تولید می‌رساند و در این بین باید به اتومبیل افسانه‌ای و فضایی i8 اشاره کرد که چندین سال از تولید و معرفی آن می‌گذرد. با بروزنیوز همراه باشید.

بی ام و در تلاش است تا بروزرسانی روی خط تولید خود داشته باشد اما مشخص نیست چرا در آینده نزدیک باید شاهد انتها تولید i8 پلاگین هیبریدی باشیم. این خودرو افسانه‌ای ۲۰۰ واحد نهایی آن با نام Ultimate Sophisto Edition تولید خواهد شد و در آوریل نیز دیگر تولید نخواهد شد.

اگر از طرفداران i8 هستید باید با این اتومبیل جذاب و هیبریدی بی ام و خداحافظی کنید. البته مشخص نیست آیا برند باواریایی برنامه‌ای برای نسل بعدی i8 دارد یا خیر. در بیانیه‌ای از سوی این شرکت آمده که i8 عملکردی پیشگامانه نسبت به رقبا داشت.

i8 بی ام و چند هفته دیگر به خط پایان می ‌رسد

بی ام و

خودرویی که از ایرودینامیک بالایی بهره برده و یک مدل منحصربفرد پلاگین هیبریدی در کنار i3 بود که به بازار عرضه شد. خودرویی که از مواد اولیه CFRP در بدنه آن استفاده شد تا به شدت وزن آن کاهش یافته و عملکرد قابل توجهی در سرعت بالا داشته باشد.

گروه BMW در نهایت تصمیم گرفته تا به تولید این محصول افسانه‌ای پایان دهد و این طور پیداست، بزودی باید شاهد معرفی نسل جدید باشیم. استفاده از مواد اولیه CFRP در متریال i8 موجب شد تا در دیگر محصولات کمپانی آلمانی نیز این مترایل مورد استفاده قرار گیرد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت بی ام و مراجعه داشته باشید، قطعا اطلاعات کاملی از i8 کسب خواهید کرد. این نکته حائز اهمیت بوده که i8 اتومبیل نسبتا گران قیمتی بوده و آن هم به عنوان یک مدل پلاگین هیبریدی، بدیهی است در مقایسه با i3 نسبتا اقتصادی، مدلی گران به حساب بیاید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *