کادیلاک رونمایی خودرو برقی Lyriq EV را به دلیل ویروس کرونا کنسل کرد

شرکت کادیلاک قصد داشت در تاریخ ۱۲ اسفند ( ۲ آوریل ) امسال اولین شاسی بلند الکتریکی خود را به نام Lyriq EV رونمایی کند اما ویروس کرونا موجب شد تا این برند به کنسل کردن رویداد بپردازد. با بروزنیوز همراه باشید.

این شاسی بلند الکتریکی کادیلاک روی پلتفرم جدید EV شرکت جنرال موتورز قرار می‌گیرد و مشخص نیست Lyriq EV در چه رویداد دیگری رونمایی خواهد شد. جنرال موتورز هفته گذشته در رویداد EV Day وارن میشیگان اعلام کرد Lyriq یک پلتفرم ماژولار الکتریکی داشته که در آینده براساس آن خودروهای الکتریکی مختلفی عرضه خواهد شد.

Lyriq مدل شاسی بلند الکتریکی کادیلاک بوده و در آینده نسخه سدان آن با نام Celestiq از راه خواهد رسید. پیشتر تصاویری از این مدل فاش شد که کابینی با صفحه نمایش بزرگ اولد ۳۴ اینچی منحنی، چرخ های بزرگ، درب‌هایی دارای نورپردازی و برخی موارد دیگر داشت.

Lyriq EV کادیلاک تا اواخر سال معرفی نخواهد شد

Michael T. Albano که به عنوان مدیر ارتباطات برای توسعه محصول کادیلاک و جنرال موتورز است بیان داشت:

در حال حاضر برنامه‌های آینده را ارزیابی خواهیم کرد و به زودی تاریخ برگزاری رویداد اعلام خواهد شد.

Albano درباره لغو رویداد بیان داشت که سلامتی مهمانان برای آنها بسیار اهمیت دارد و این بیانیه پیرو توصیه مراکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده و سازمان بهداشت جهانی اعلام شد. تاکنون رویدادهای مختلفی لغو شده و از جمله باید به نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو ۲۰۲۰، نمایشگاه MWC 2020 و بسیاری دیگر اشاره کرد که همگی به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داده است.

انتظار می‌رود رونمایی اولین شاسی بلند الکتریکی کادیلاک که به عنوان Lyriq EV شناخته می‌شود، در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ صورت گیرد. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

برند امریکایی در تلاش است تا نقش موثری در صنعت خودروهای الکتریکی ایفا کند. البته این مدل نیز یک نسخه لوکس بوده و از فناوری‌های مدرن بهره می‌برد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *