شیائومی گوشی Mi Mix 2s را ۲۷ مارچ (۷ فروردین) رونمایی می کند

شیائومی می میکس 2 اسبسیاری از طرفداران گوشی های هوشمند کمپانی شیائومی انتظار داشتند که محصول جدید این شرکت از سری گوشی های بدون حاشیه Mi Mix در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ روو نمایی گردد. ولی در پست جدیدی که مدیر عامل این شرکت در Weibo قرار داده این معرفی به تاریخ ۲۷ مارچ موکول کرده است.

شیائومی می میکس 2 اس - 2در پست مدیر شرکت لی جون (Lei Jun) که دیروز قرار داد عکسی وجود دارد که به تاریخ معرفی این دستگاه در ۲۷ مارچ اشاره دارد، همچنین امتیاز بنچمارک AnTuTu این دستگاه را با نام مستعار “Polaris” در این پلتفرم را منتشر کرده است. البته امتیاز مربوط به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ می باشد که به این معنی می باشد که Mi Mix 2S دارای این پردازنده در بدنه خود است. اگر در ان مورد قبلا شک و تردیدی وجود داشت به وسیله این اعلام  در تیزر رسمی تایید شده است.

اگر به امتیاز بنچمارک AnTuTu نگاه کنیم، عددی ک نشان میدهد ۲,۷۳,۷۴۱ است و به معنی عبور این محصول شرکن شیائومی از سایر پرچمداران مانند سامسونگ گلکسی اس ۹ می باشد، که بسیار چشمگیر است. ب این ترتیب و به طور رسمی از وجود این گوشی اطمینان حاصل شد. اکنون تا یک ماه دیگر باید منتظر بود تا بتوانیم Mi Mix 2s جدید را ملاقات کنیم.

شیائومی می میکس 2 اس - 3 وجود  در پرده ای از ابهام بود تا اینکه وب سایت XDA با انتشار مدارک سیستم عامل از این دستگه منتشر شدوجود این دستگاه را تایید کرد. اکنون این تیزر رسمی بر روی این تایید ها مهر اطمینان می زند. با این حال هنوز در مورد طراحی این دستگاه شبهاتی وجود دارد که در طول یک ماه آتی تا زمان معرفی دستگاه به آنها پی خواهیم برد.

انتظار داریم که تا ماه مارچ مشخصات بیشتری از این دستگاه را در اختیار شما قرار دهیم. پس با بروز نیوز همراه باشد تا از این اطلاعات نیز با خبر شوید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *