گوشی تاشو Galaxy F سامسونگ

کمپانی samsung

اطلاعاتی که جدیداً منتشر شده است بیانگر آن است که گوشی تاشو Galaxy F سامسونگ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از ۲سیم کارت به شکل همزمان ارائه خواهد شد. گفته می‌ شود samsung می خواهد در جریان کنفرانس ارتقاء دهندگان خود در سن‌فرانسیسکو که قرار است در این ماه برگزار شود، پشت درب‌ های بسته گلکسی F را معرفی کند. رپرتاژها حاکی از آن است که ارائه رسمی این گوشی اوایل سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد. گوشی تاشو samsung مدت‌ ها است که در مرحله تولید قرار دارد و نخستین بار در سال۲۰۱۳ شایعاتی درباره ی آن به بیرون درز کرد اما samsung تا به این لحظه این گوشی را معرفی نکرده است.

سامسونگ

گلکسی F

برطبق رپرتاژی که جدیداً منتشر شده است این گوشی با اسم گلکسی F و شماره مدل SM-F900U به بازار عرضه می شود و از این نظر تشابه بسیار زیادی به شیوه ی نام گذاری سری S گوشی‌ های samsung دارد. گفته می‌ شود این گوشی نخستین گوشی از سری گوشی‌ های تاشو samsung خواهد بود که با پسوند F ساخته خواهند شد. این رپرتاژ در ادامه خبر از آزمایش مدل‌ های آزمایشی با شماره ورژن نرم افزاری F900USQU0ARJ5 در آمریکا می‌ دهد. براساس ادعای این رپرتاژ، این تلفن با ورژن مخصوصی از اندروید که با همکاری samsung و google تولید شده است، ارائه خواهد شد. به غیر از این شماره مدل‌ های دیگری از مانند SM-F900F و SM-F900N هم مطرح شده‌اند که احتمالاً برای اروپا و آسیا تولید خواهند شد که نشان می‌ دهد samsung قصد دارد گوشی خمیده خود را در تمام بازارهای دنیا عرضه کند.

ویژگی ها

samsung همچنان هیچ جزئیاتی از ویژگی های فنی این دستاورد منتشر نکرده است و فقط گفته می‌ شود این گوشی توانایی پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت را دارد و با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد. از همین رو پیش‌بینی می‌ شود این دستاورد نوین غول کره‌ ای با بهایی نزدیک به ۲ هزار دلار به بازار عرضه شود. چه بسا این مسئله همچنان تایید نشده و امکان دارد این شایعه مربوط به گوشی مخصوص بازی که samsung در حال ساخت آن است باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *