نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک به دلیل کرونا در تاریخ دیگر برگزار می شود

این روزها همه جا صحبت از ویروس کرونا بوده که به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است. موضوعی که نمایشگاه‌های بین المللی مختلفی را کنسل کرده و در این بین نوبت به نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک رسیده است. با بروزنیوز همراه باشید.

ویروس کرونا که از خانواده ویروس‌های سارس و نرس بوده، یکی از ویروس‌هایی است که تهاجمی‌تر از سایر اعضای خانواده خود بوده و به سرعت در یک اجتماع شیوع پیدا می‌کند. همین امر موجب شده تا برگزارکنندگان نمایشگاه‌های مختلف جهان تصمیم بگیرند تا برگزاری رویدادهای مهم را به زمان دیگری موکول کرده یا اصلا برگزار نکنند.

به تازگی نیز مشخص شده، نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک که قرار بود بین ۱۰ تا ۱۹ آوریل در نیویورک برگزار شود حال به ماه آگوست موکول شده است. طبق اعلام مسئول برگزاری این رویداد، دقیقا نمایشگاه از ۲۸ آگوست آغاز و تا ۶ سپتامبر ادامه دارد.

نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک در تاریخی دیگر

نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک

مارک شاینبرگ مدیرعامل سازمان برگزارکننده این نمایشگاه بین المللی اتومبیل امریکایی بیان داشت:

ما به انجام این تصمیم فوق العاده برای کمک به شرکت کنندگان ، غرفه داران و شرکت های فعال این رویداد گرفتیم تا آنها را از ویروس کرونا حفظ کنیم.

طی ۱۰۰ سال گذشته هیچ گاه نمایشگاه مورد اشاره تغییر تاریخی نداشت و حال ویروس کرونا موجب شد تا رویداد مهمی چون نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک نیز کنسل شده و به تاریخ دیگری موکول گردد. همانطور که گفته شد، نمایشگاه اتومبیل ژنو مارس نیز لغو شد و همچون دیگر رویدادها مانند MWC 2020، GDC و چندی دیگر کاملا کنسل شده و قرار نیست مشابه نمایشگاه اتومبیل مذکور در تاریخ دیگر برگزار گردد.

مشخص نیست ویروس کرونا چه زمانی فروکش خواهد کرد و تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا گشته و بیش از ۴۳۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. ناگفته نماند که کشورمان هم با خسارات جانی بزرگ این ویروس دست و پنجه نرم می‌کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *