تمام مسابقات لیگ بازی Overwatch برای دو ماه آینده لغو شد

اکتیویژن (Activision) و بلیزارد (‌Blizzard) به دلیل شیوع بی‌حد و مرز ویروس کرونا، خبر از لغو تمام مسابقات لیگ بازی Overwatch تا دو ماه آینده دادند. با بروز نیوز همراه باشید.

شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا بسیاری از رویداد‌ها و مسابقات نیمه نخست سال میلادی جاری لغو شود. در جدیدترین اقدام، اکتیویژن و بلیزارد نیز تمام مسابقات لیگ بازی Overwatch را تا دو ماه آینده به حالت تعویق درآورد.

این خبر را حساب رسمی توییتر لیگ مسابقات بازی Overwatch اعلام کرد. طبق بیانه منتشر شده، مسابقات تا زمانی که امنیت و امکان‌پذیر بودن آن‌ها میسر شود، به تعویق خواهد افتاد.

در ادامه این بیانه آمده است که سلامت کارمندن، هواداران، بازیکنان و تیم‌ها مهم‌ترین چیز برای آن‌ها است. طبق گفته‌های این بیانه، بازی‌های ماه مارچ و آوریل لغو می‌شود.

ساعاتی پیش نیز رویداد E3 2020 از سوی ESA، سازمان برگزاری این رویداد، لغو شد. این خبر باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها و بازیسازان نوید برگزاری کنفرانس‌هایشان به صورت آنلاین و پخش زنده دادند. البته دست اندرکاران رویداد E3 2020 گمانه‌زنی‌هایی مبتنی بر برگزاری این رویداد به صورت آنلاین نیز داده‌اند.

شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا بسیاری از صنایع با ضرر و زیان‌های جدی مواجه شوند. سینما یکی بزرگ‌ترین صنایعی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا با رکود بی‌سابقه‌ای رو به رو است. در حال حاضر تمام سینما‌های چین و ایتالیا تعطیل است.

این در حالی‌ست که چین دومین بازار بزرگ سینما در جهان را بعد از ایالات متحده آمریکا دارد. حال سیر ضر و زیان‌های کرونا، به صنعت بازی‌های ویدئویی نیز رسیده است. شاید سال ۲۰۲۰ میلادی یکی از مهم‌ترین سال‌های بازیبازان باشد؛ زیرا طبق گفته‌های دو شرکت بزرگ سونی (Sony) و مایکروسافت (Microsoft)، کنسول‌های نسل نهمی در تعطیلات امسال عرضه می‌شوند. اما حال گمانه‌زنی‌هایی مبتنی بر عدم انتشار کنسول‌های نسل نهمی در سال جاری به گوش می‌رسد. تنها باید منتظر ماند و دید که وضعیت پیش آمده تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *