هوآوی تاریخ معرفی گوشی پرچمدار بعدی خود را ۲۷ مارس (۷ فروردین) اعلام کرد.

قرار است که کنفرانس خبری برای معرفی پرچمدار بعدی هوآوی در تاریخ ۲۷ مارس در شهر عشاق ، پاریس باشد.

به معنی آن است که به احتمال زیاد باید منتظر پرچمداران جدید سری P که طبق شایعات با نامهای P20 و P20 plus عرضه می شوند و شاید چند گجت هیجان انگیز دیگر باشیم.

طبق اعلام مسئولان هوآوی دعوت نامه های حضور در این کنفرانس ۲ ماه قبل از برگزاری برای شرکت کنندکان ارسال می شود.

هوآوی تاریخ معرفی گوشی پرچمدار بعدی خود را 27 مارس (7 فروردین) اعلام کرد.

هوآوی اخیرا تلاش کرد بود که با همکاری کمپانی های At&t  و Verizon گوشی ۶ اینچی Mate 10 Pro که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند را در خاک آمریکا به فروش بگذارد که هر دوی این شرکت ها قرارداد خود را در لحظه آخر فسخ کردند. دلیل این امر نیز نفوذ دولت آمریکا در قرار داد به دلیل نگرانی های ایالات متحده مبنی بر اینکه هوآوی ممکن است تهدیدی برای کشور باشد صورت گرفته است.

با این حال هوآوی طی چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است و توانسته بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم بزرگترین تولید کننده گوشی های دنیا قرار گیرد و به یکی از بزرگترین قدرت های بازار تبدیل گردد.

انتظار  میرود که هوآوی موفقیت سال گذشته خود را که به لطف P10  و P10 plus  به دست آورد را با نسخه جدیدتر این گوشی ها یعنی P20  و P20 plus ادامه دهد.طبق گفته ها باید انتظار گوشی هایی با  ویژگی های شگفت انگیز شامل گوشی با سه لنز در پشت و تنظیمات زیادتر، سرمایه گذاری بیشتر بر روی چیپ هوش مصنوعی و همچنین پردازنده جدید انحصاری کرین به عنوان رقیبی برای اسنپدراگون کوالکام را داشته باشیم.

با تمام این تفاسیر مطمئنا تا ۷ فروردین ماه که گوشی های خانواده هواوی P20 معرفی می‌شوند شاهد اطلاعات بیشتری از آن چه که تا کنون می‌دانیم، خواهیم بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • موبایل
  • هوآوی تاریخ معرفی گوشی پرچمدار بعدی خود را ۲۷ مارس (۷ فروردین) اعلام کرد.