رابط کاربری جدیدی فروشگاه اپل و تاثیر ۸۰۰ درصدی!

تاثیر ۸۰۰ درصدی طراحی جدید اپ استور بر دانلود اپلیکیشن ها

همانطور که میدانید اپل با آی او اس ۱۱ از زبان طراحی جدیدی در اپ استور استفاده کرد حال به نظر میرسد این تغییرات تاثیر مثبتی از خود بر جای گذاشته است در ادامه با بررسی این موضوع با ما همراه باشید.
آنطور که مشخص است طراحی جدید اپ استور تصمیم درست و مناسبی بوده است چرا که تحقیقات جدید نشان میدهد میزان دانلود برخی اپلیکیشن ها تا ۸۰۰ درصد رشد داشته است که این اتفاق به لطف طراحی جدید اپ استور رخ داده است.موسسه تحقیقاتی سنسوربا انتشار این موضوع اعلام نموده است توسعه دهندگانی که اپلیکیشن های خود را با قرار دادن در بخش‌های “App of the Day” و “Game of the Day” تبلیغ نموده اند در برخی موارد تا ۸۰۰ درصد رشد در میزان دانلود اپلیکیشن خود داشته اند همچنین متوسط دانلود هر برنامه ای که در بخش “Game of the Day” اپ‌استور قرار گرفته تنها طی یک هفته با ۸۰۲ درصد افزایش مواجه بوده است.

میزان دانلود هفتگی در اپ استور آمریکا
میزان دانلود هفتگی در اپ استور آمریکا

علاوه بر این اپلیکیشن هایی که در بخش App Store Stories و App List قرار گرفته اند نیز به ترتیب ۲۲۲ و ۲۴۰ درصد افزایش داشته اند.

برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن
برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن

در نهایت با توجه به بررسی های انجام شده که توسط موسسه سنسور (Sensor Tower) بر اپ استور (U.S app store) آمریکا انجام شده است ۱۵ ناشر برتر اپلیکیشن در این فروشگاه نرم افزاری منتشر شده است که در این میان الکترونیک آرتز (Electronic Arts)  رتبه اول را کسب کرده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *