نورمن ریدس و هیدئو کوجیما در آینده باری دیگر همکاری خواهند داشت

به نظر می‌رسد نورمن ریدس (Norman Reedus) و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) برنامه‌هایی برای همکاری دوباره باهم دارند. با بروز نیوز همراه باشید.

در مصاحبه جدید نورمن ریدس با کانال یوتیوبی WIRED Autocomplete Interview، او از چگونگی ورود به پروژه بازی Death Stranding و آمادگی برای همکاری دوباره با هیدئو کوجیما در آینده گفته است.

گولیرمرو دل تورو (Guillermo del Toro) در اصل به من زنگ زد و گفت « یه رفیقی به اسم هیدئو کوجیما قراره بهت زنگ بزنه و تو فقط بگو آره، مثل من. گفتم که اون کیه؟ گفت مهم نیست اون کیه، فقط بگو آره. »

و بعد از اون من هیدئو رو تو کمیک کان (Comic-Con) سن دیگو دیدم. اون وقتی داشتیم روی بازی Silent Hills کار می‌کردم به من چیزی که در حال کار روش بود رو نشون داد و من منفجر شدم. منظورم اینه که این بشر واقعا باهوشه. پس باهاش رفیق شدم و کار باهاش رو شروع کردم و ادامه دادیم.

بنابر این ما Death Stranding رو انجام دادیم که حرکت بزرگی بود و در حال صحبت برای کارهای دیگه‌ای هستیم.

ریدس قرار بود در ابتدا قبل از لغو ساخت بازی Silent Hills توسط شرکت کونامی (Konami) با کوجیما کار کند. اتفاقی به انتشار دمویی بازی P.T. خلاصه شد و صورت نگرفت.

البته بر هیچکس پوشیده نیست که کوجیما همواره به دنبال ساخت آثار جدید و جذاب است و به طور حتم همین حالا روی جدیدترین اثر خود کار می‌کند. شایان ذکر است که اخیرا عرضه بازی Death Stranding روی رایانه شخصی تایید شده است و به نظر می‌رسد به زودی قابلیت Photo Mode نیز روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *