رویداد E3 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

رویداد E3 2020 نیز به جمع دیگر رویداد‌های نیمه نخست سال میلادی جاری پیوست که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با بروز نیوز همراه باشید.

شیوع ویروس کرونا باعث شده خیلی‌ از رویداد‌های نیمه نخست سال میلادی جاری به تعویق بیافتند. یکی از مهم‌ترین رویداد‌ی که هر ساله در صنعت بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شود؛ رویداد E3 است. رویدادی که در آن بزرگ‌ترین شرکت‌ها و استودیو‌های بازیسازی، جدیدترین ساخته‌های خود را به نمایش می‌گذارند. این رویداد به قدری بزرگ و پرطرفدار است که طی سالیان گذشته کنسول‌هایی نیز در آن معرفی و به نمایش گذاشته شد.

اما به نظر می‌رسد رویداد E3 2020 نیز به جمع دیگر رویداد‌های لغو شده نیمه‌ نخست سال میلادی جاری پیوسته است. این خبر را وب‌سایت Ars Technica به صورت رسمی منتشر کرد. برگزار کنندگان رویداد E3، شرکت ESA، نیز طی یادداشتی وعده دادند که رویداد E3 امسال می‌تواند به صورت آنلاین در تابستان برگزار شود.

شرکت Devolver Digital نیز دیشب توییتی مبتنی بر لغو شدن این رویداد پیش از اعلام رسمی منتشر کرده بود.

به هر حال، رویداد E3 2020 در صورت برگزاری نیز به نظر می‌رسید نمی‌توانست آن‌چنان که باید و شاید جذابیت داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع عدم حضور شرکت‌هایی مانند سونی (Sony) و iam8bit در آن بود. همچنین جف کلی (Geoff Keighley) نیز پیش از این گفته بود که خواهان همکاری با ESA نیست و در این رویداد حضور نخواهد داشت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *