سیستم گرمایشی نوین

سیستم گرمایشی

چنانچه شما در مکانی هستید که انسان ها زمستان‌ سختی را سپری می‌کنند، لذا امکان دارد با روش گرمکن بلوک سیلندر پیشرانه در شب های خیلی سرد آشنایی دارید. چه بسا، صورت گرفتن چنین کاری سخت است، بعضی هم از یاد می برند که بعد از آغاز به حرکت و گرم شدن پیشرانه، گرم‌کن را غیر فعال کنند. اینجا است که گرم‌کن Q-Plug نیاز می‌شود.

گرم‌کن Q-Plug به وسیله ی کارگشای کانادایی استرلینگ رابرتز تولید شده است و حاوی دو قسمت متصل می شود، یکی از آن ها در یک سو سیم گرم کن بلوک سیلندر قرار دارد، در صورتی که دومی به ته دیگر سیم رابط متصل می‌شود و برق را وارد گرم‌کن می کند.

گرم کن

عملکرد

زمانی که احتیاج باشد سیم گرم‌کن را به سیم واسط متصل کنید، ۲ انتهای Q-Plug به راحتی در هم متراکم می‌شوند. در این صورت نیروی خیلی اندک تری جهت متصل کردن سیم گرم‌کن به واسط مورد احتیاج است، که در مدل های نرمال نیروی بسیاری نیاز است و با سختی مواجه می شود. به غیر از این، به دلیل این که بخش نری گرم‌کن کیو-پلاگ حاوی گیره ویژه ای است، به آسانی در قسمت مادگی داخل میشود و احتیاجی به چرخاندن هر ۲ سو به طرف راست یا چپ نیست.

قابلیت دیگر

نکته دیگر این که چنانچه راننده از یاد ببرد گرم‌کن را بعد از گرم‌ شدن پیشرانه از هم سوا کند، ۲ ته کیو-پلاگ به آسانی از هم سوا خواهند شد، چه بسا به نیرویی معادل با ۲.۳کیلوگرم (۲۲ نیوتن) است تا از یکدیگر سوا شوند. در ۲ ته گرم‌کن Q-Plug از LED‌هایی بهره برده شده که راننده را یاری می‌کند تا در شب به آسانی سیم واسط و گرم‌کن را پیدا کند. این LED‌ها همین طور با رد کردن جریان برق on می‌شوند و به راننده خبر می دهد که گرم‌کن برق به دست آورده است.

اکنون کمپین گرم‌کن بلوک سیلندر پیشرانهکیو-پلاگ در پیج کیک‌استارتر (Kickstarter) شروع شده است و دوستداران قادرند با پرداخت تقریبا ۱۷دلار در راه‌انداختن این پروژه کاربردی سرمایه‌گذاری کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *