ایکس باکس میزبان رویداد دیجیتالی پس از لغو E3 2020 خواهد بود

پس از لغو رویداد E3 2020 طرفداران مایکروسافت (Microsoft) و ایکس باکس (Xbox) همچنان باید منتظر برگزاری کنفرانس دیجیتالی برای معرفی جدیدترین محصولات این شرکت باشند. با بروز نیوز همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید رویداد E3 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. رویدادی که شرکت‌ها و سازندگان ماه‌ها قبل از برگزاری، برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند و حال پس از لغو آن، باید به فکر راه دیگری برای نشان دادن جدیدترین ساخته‌های خود باشند. یکی از این شرکت‌ها، مایکروسافت (Microsoft) است. شرکتی که هر سال کنفرانسی در رویداد E3 دارد و در آن جدیدترین ساخته‌های خود را به نمایش می‌گذارد. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت به دنبال برگزاری رویداد دیجیتالی است.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، درباره لغو رویداد E3 2020 توییتی منتشر کرده است و در این توییت به طرفداران اطمینان داده که شرکت در هفته‌های آتی جزئیات مربوط به نمایش دیجیتالی را منتشر خواهد کرد.

اسپنسر در این توییت نوشته است:

E3 همیشه برای تیم ایکس‌باکس لحظه مهمی بوده است. با توجه به این تصمیم، امسال نسل بعدی بازی‌ها را به همراه جامعه ایکس‌باکس و کسانی که عاشق بازی هستند در رویداد دیجیتالی ایکس‌باکس جشن خواهیم گرفت. جزئیات درباره زمان و چیز‌های بیشتر طی هفته‌های پیش‌رو.

به طور حتم مایکروسافت در رویداد E3 2020، با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه کنسول‌های نسل نهمی، خواهان انتشار اطلاعات بیشتر از کنسول Xbox Series X و دیگر محصولات نسل جدید خود بوده است. خیلی‌ها نیز بر این باور بودند که در E3 امسال، قیمت کنسول مشخص خواهد شد و بازی‌های انحصاری آن نیز به نمایش در خواهد آمد. اما حال باید منتظر ماند و دید که داستان ویروس کرونا تا کجا ادامه خواهد یافت. این در حالی‌ست که تمام رویداد‌های نیمه نخست سال میلادی جاری لغو شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *