استخدام نویسنده و مترجم

حضوری و دورکاری مهم نیست مهم تلاش و نوع تفکر شماست!

ما به دنبال جذب نویسنده هایی با استعداد برای سایت های خودمان هستیم. کسانی که نوشتن و یاد دادن را دوست دارند، و البته، به زبان انگلیسی هم تسلط نسبی دارند. پس اگر شما یک مترجم و نویسنده خوب هستید که کار تولید محتوا برایتان جذاب است، می‌توانید به صورت دورکاری در منزل (طبیعتاً با حقوق) در بروزنیوز استخدام شوید. یادتان باشد که ما فقط به دنبال جذب نویسنده، تولید کننده محتوا یا وبلاگ نویس نیستیم. ما به دنبال افراد دست به قلمی هستیم که دوست دارند رشد کنند، یاد بگیرند، بخشی از یک تیم باشند و تاثیری در دنیای اطرافشان بگذارند.

شرایط کاری استخدام نویسنده:

نویسندگی و یادگیری در کنار هم، برای خلق نوشته‌های بی‌نقص

نوع همکاری: شما می‌توانید به عنوان یک نویسنده دورکار (از منزل) استخدام شوید. در هر صورت، تعهد شما به نوشتن متن‌های عالی برای ما کافی است.

موضوع مقالات: فناوری، سینما، خودرو، بازی، گردشگری و…

نوع مقالات: ما به دنبال جذب مترجم و نویسنده هایی هستیم که به زبان انگلیسی تسلط نسبی دارند و می‌توانند از منابع مختلف برای نوشتن متن‌های جذاب و کامل (با سبک خودشان) استفاده کنند.

حقوق شما: حقوق شما (در دورکاری) کاملاً بستگی به کیفیت کار شما دارد و با پیشرفت شما افزایش پیدا می‌کند. اما به صورت کلی، ما بابت هر کلمه بین ۵ تا ۱۵ تومان پرداخت می‌کنیم.

تولید محتوای عالی:

ویژگی‌های نویسندگی خوب که به شما می‌آموزیم و از شما انتظار داریم

  • جذاب و خلاقانه: زمانی که یک نوشته خلاقیت داشته باشد، جذاب خواهد شد و یک نوشته جذاب می‌تواند مخاطب را درگیر کند و او را با خود تا انتها بکشاند.
  • آموزنده و کاربردی: هر مقاله‌ای که می‌نویسید، باید چیزی برای یاد دادن داشته باشد و آن را به بهترین نحو ممکن به مخاطب آموزش دهد.
  • صمیمی و دوستانه: ما هم مثل شما، متن‌های رسمی و دانشگاهی را دوست نداریم و به دنبال مقالاتی هستیم که توسط انسان‌ها نوشته می‌شود.
  • ساده و منظم: یک متن خوب با زبانی ساده نوشته شده است، ساختار منظم و قابل درکی دارد و خواننده را با نشانه‌های بصری کمک می‌کند.
  • رعایت اصول سئو: برای آنکه یک مقاله خوانده شود، لازم است رتبه خوبی در گوگل بگیرد. این امر نیاز به رعایت نکات بهینه سازی است.
  • تصویر مناسب: نتخاب تصاویر مناسب و شخصی‌سازی آنها با توجه به هویت یک کسب و کار، قطعاً می‌تواند به مقاله‌های جذاب‌تر منتهی شود.
  • برای فارسی زبان ها: یک مقاله فارسی خوب، برای مخاطبان ایرانی نوشته شده و طبیعی است که نیاز و فرهنگ آنها را در نظر بگیرد.
  • کامل بودن: ما به دنبال مقالاتی کامل هستیم که تمام آنچه باید گفته شود را بیان می‌کنند و چیزی را از قلم نمی‌اندازند.

لطفا اطلاعات خود را شامل روزمه کاری، نمونه کار، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و همچنین پاسخ به سوالات زیر را به پست الکترونیکی info@beroznews.ir ارسال نمایید.

سوال اول: ویژگی ها و علایق شما چیست؟

سوال دوم: چه مهارت ها و توانایی هایی دارید؟

سوال سوم: چه تجربه هایی در بازاریابی دیجیتال دارید؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *