بازی Ghost of Tsushima نیمه اول سال ۲۰۲۰ منتشر می ‌شود

Ghost of Tsushima یکی از عنوان های محبوب ویدیویی می باشد که کاربرزیادی در سراسر جهان مشتاق ملاقات کردن با آن هستند، در جدیدترین گزارش منتشر شده از رسانه کوتاکو اعلام شده است که این بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی به کاربران استفاده کننده از کنسول پلی استیشن ۴ غرضه خواهد شد.

اگر شما کمی با بازار بازی های رایانه ای آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که این روزها بسیاری از شرکت های مطرح تولیدکننده عناوین ویدیویی خود را به منظور شرکت کردن هرچه بهتر در رویداد سالانه E3 2019 آماده می کنند، به همین جهت شنیده ها و گزارش های زیادی از این استودیوهای بازی سازی به گوشی می رسد که در حال آماده کردن جدیدترین تولیدات خود هستند. اما نکته جالب توجه در مورد ای ۳ سال ۲۰۱۹، عدم شرکت کردن شرکت سونی در این رویداد می باشد. این شرکت که اخیرا بازی انحصاری Death Stranding به کاربران معرفی کرده است، برای اولین بار در تاریخ خود، تصمیمی برای حضور در این رویداد اتخاذ نکرده است. به این همین توجهات بیشتری را نسبت به سایری، به خودش جلب کرده و همگان در انتظار رونمایی سه اثر انحصاری بزرگ از سونی خبرها را دنبال می کنند.

همانطور که شرکت سونی به صورت رسمی اعلام کرده است، کم کم زمان آن رسیده است که کاربران با نسل نهم کنسول های بازی روبرو شوند، اما پیش از این موضوع قرار است که سونی برای کنسول بازی پلی استیشن ۴، عناوین جدید و جذابی را معرفی کند. The Last of Us Part II ، Death Stranding و Ghost of Tsushima نام بازی هایی است که این غول ژاپنی ادعا کرده است که تا پیش از پایان کار نسل هشتم کنسول ها به بازار ارائه خواهند شد. از بین بازی های معرفی شده، Death Stranding اولین عنوانی خواهد بود که در تاریخ ۱۷ آبان ۹۸ یا ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به دست کاربران خواهد رسید. گویا دو عنوان دیگر به این زودی ها و حداقل در این سال به بیرون عرضه نمی شود. به دنبال همین موضوع سردبیر سرویس کوتاکو، اخیرا با منتشر کردن توییتی در شبکه اجتماعی توییتر این چنین بیان کرده است که بازی Ghost of Tsushima نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی از راه خواهد رسید.

با توجه به این گزارش جدید، می توان به شنیده های قبلی نیز کمی اعتبار بخشیده و تقریبا مطمئن شویم که بازی های Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II در نیمه اول سال ۲۰۲۰ و پیش از عرضه پلی استیشن ۵ روانه بازار خواهند شد. از طرفی لازم به ذکر است که بنابر آخرین گزارش های ارائه شده شرکت ژاپنی سونی در نظر دارد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ پروسه عرضه نسل نهم کنسول های بازی را آغاز کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *