انتشار تصویر رندر Nokia 9.2 پرچمدار

شرکت اچ ام دی و نوکیا چند سالی می‌شود که با یکدیگر همکاری می‌کنند. اخیرا مشخص شد نوکیا قصد ندارد نوکیا ۹.۲ را تا اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کند و حال به تازگی تصویر رندر Nokia 9.2 پیش از معرفی فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید.

نوکیا یک سال پیش نوکیا ۹ PureView را عرضه کرد، این در حالیست که ادعا می‌شد این شرکت قصد دارد پس از نوکیا ۹.۱ نسل بعدی آن را عرضه کند. حال به نظر می‌رسد که این شرکت مستقیماً به نوکیا ۹.۲ پرداخته و یک رندر جدید اکنون در فضای مجازی منتشر شد.

تصویر انتشاریافته طراحی نسبتا شبیه به نسل پیشین را نشان می‌دهد. تلفن هوشمندی که دارای ماژول دوربین دایره‌ای بوده اما از دوربین چهارگانه برخوردار است. دوربین سلفی پیدا نیست و گویی نوکیا قصد دارد آن را به صورت پاپ آپ در Nokia 9.2 تعبیه کند.

Nokia 9.2 با صفحه نمایش کم حاشیه

البته پیشتر شایعه شد که Nokia 9.2 یک تلفن هوشمند با سنسور دوربین زیر صفحه نمایش خواهد بود. پیشتر نیز شرکت چینی ویوو با معرفی APEX 2020، حسگر دوربین را زیر نمایشگر آن قرار داد. اما APEX 2020 یک مدل مصرفی نبوده و کانسپت فون ویوو به حساب می‌آید.

بنابراین نوکیا ۹.۲ با چنین ویژگی اولین مدل خواهد بود. به هر حال پیش بینی شده نوکیا ۹.۲ به حافظه رم ۸ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز باشد. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *