رونمایی سیتروئن از خودرو شهری کوچک AMI

همانطور که می‌دانید نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ لغو شد و قرار نیست هیچ شرکتی در این رویداد حضوریافته و به رونمایی از جدیدترین محصولات خود بپردازد. در این بین به تازگی سیتروئن از یک وسیله نقلیه کوچک و جالب به نام AMI رونمایی کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

AMI خودرویی دونفره است که از زبان طراحی سایر محصولات سیتروئن بهره می‌برد. خودرویی که افراد می‌توانند آن را با پیش پرداخت ۲۶۰۰ یورویی و ماهانه ۲۰ یورو خریداری کنند. رانندگی با این خودرو بسیار ساده بوده زیرا ابعاد کوچکی داشته و بیشتر به اتومبیل‌های اسباب بازی شباهت دارد تا واقعی.

حتی افراد می‌توانند با سرویس Free2Move، آن را ماهانه نیز اجاره کنند تا بتوانند در داخل شهر برای مقاصد مختلف از آن بهره ببرند. AMI اتومبیلی بوده که ۱۰۰درصد الکتریکی است و می‌توانند آن را بدون مصرف سوخت بالایی خریداری کنند.

AMI خودرو کوچک و جادار

سیتروئن می‌گوید این مدل براساس AMI ONE Concept توسعه یافته که در ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد. Ami سفرهای کوتاه را به سادگی ممکن می‌سازد و نقش یک اسکوتر یا موتورسیکلت را ایفا می‌کند.

جزئیات بیشتری توسط خودروساز فرانسوی اعلام نشد اما گفته می‌شود بزودی راهی بازار خواهد شد تا مشتریان برای مسافت شهری از آن بهره گیرند. خودرویی کاربردی که با قیمت بسیار ارزان دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *