راسکتار وب‌سایت خود را با تصاویر جدید بروز کرد؛ احتمال معرفی بازی جدید

راکستار (Rockstar) اخیرا وب‌سایت خود را طی اقدامی بروزرسانی کرده است. این بروزرسانی باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها در رابطه با رونمایی از ساخته جدید این استودیو شدت پیدا کند. با بروز نیوز همراه باشید.

اخیرا وب‌سایت راکستار با انتشار چند تصویر جدید بروزرسانی شده است که طرفداران تصور می‌کنند که این تغییرات به دلیل رونمایی از ساخته جدید این استودیو صورت گرفته است. اولین موردی که به چشم می‌آید تغییرات منو سایت است. همچنین می‌توان تصویر زنی با بدن طلایی را دید که در حال به آغوش کشیدن حرف R از لوگو راکستار است. این تصویر شباهت زیادی به طرح‌های هنری بازی GTA دارد.

راکستار بازی جدید معرفی می کند؟

اما کاربران Reddit توانسته‌اند به تصاویر دیگری نیز دست پیدا کنند. در تصویر دیگر می‌توان باری دیگر لوگو راکستار را دید که توسط حروف‌های محاصره شده است. با در کنار هم قرار دادن این حروف‌ها می‌توان به جمله جالبی رسید:‌ «کشتن رویاها. قتل امید. مبارزه عادلین. تهدید ضعفا. چرا به من نمی‌گی که چه اشتباهی رخ داده؟»

این کلمات بی‌شباهت به صفات بازی Bully نیست. اما پیش از این مشخص شده بود که ساخت ادامه این بازی کنسل شده است و به این زودی‌ها خبری از بازی نخواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که این جملات نهفته و تصاویر مرموز به چه چیزی ختم می‌شوند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • بازی ویدئویی
  • راسکتار وب‌سایت خود را با تصاویر جدید بروز کرد؛ احتمال معرفی بازی جدید