کنفرانس Google I/O 2020 به دلیل ویروس کرونا لغو شد

شرکت گوگل هر سال بهار به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O می‌پردازد و برای سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا تصمیم گرفت تا این رویداد را لغو کند. با بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید این روزها همه جا صحبت از کروناست. ویروسی که ابتدا در چین آشکار شد و سپس به سایر نقاط جهان رسید. حال به تازگی گوگل برای عدم شیوع بیشتر این ویروس و همانند دیگر رویدادهای کنسل شده، تصمیم گرفت Google I/O 2020 را هم کنسل کند.

هر سال در این رویداد گوگل به رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات نرم افزاری و البته سخت افزاری می‌پرداخت. با کنسل شدن رویداد برای سال ۲۰۲۰ مشخص نیست در چه زمان دیگری باید شاهد برگزاری Google I/O 2020 باشیم.

Google I/O 2020 هم لغو شد

بی شک حداقل تا تابستان امسال خبری از این رویداد مهم توسعه دهندگان شرکت مستقر در سیلیکون ولی نیست. با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد کرونا وجود دارد (COVID-19) و مطابق با راهنمایی‌های بهداشتی از CDC ، WHO و سایر سازمان بهداشتی، تصمیم گرفته شده تا رویداد زنده Google I / O را در آمفی تئاتر Shoreline لغو شود.

گفته شده همه کسانی که بلیط را تهیه کردند تا ۱۳ مارس مبلغ آنها بازپرداخت خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *