رویداد GDC 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تابستان به تعویق افتاد

بعد از اینکه بسیاری از سازندگان و حاضرین در رویداد GDC 2020 عدم حضور خود را اعلام کردند؛ دست اندرکاران این مراسم خبر از عدم برگزاری آن تا تابستان سال آینده را دادند. با بروز نیوز همراه باشید.

به طور حتم در اخباری که از چند روز پیش پیرامون رویداد GDC 2020 منتشر شد مطلع شدید که بسیاری از سازندگان و ناشرین به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در این رویداد خودداری کردند.

حال به همین منظور سازمان برگزاری این رویداد اخیرا توییتی را در صفحه رسمی GDC منتشر کرده است که برگزاری این رویداد را تا تابستان به حالت تعویق درآورده است.

به نظر می‌رسد این تصمیم بهترین گزینه موجود برای تیم برگزاری این رویداد بوده است و با این کار جلوی شیوع بالای بیماری گرفته خواهد شد. البته در اطلاعیه منتشر شده تاریخ دقیقی به چشم نمی‌آید و فقط به گفتن «تابستان» بسنده کرده‌اند.

از همین رو می‌توان نتیجه گرفت به احتمال زیاد رویداد‌های پیش رو نیز با چنین اتفاقی مواجه خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به رویداد E3 2020 اشاره کرد. این رویداد در ماه خرداد برگزار می‌شود و اگر تا آن تاریخ وضعیت ویروس کرونا به حالت طبیعی نرسیده باشد؛ به طور حتم رویداد E3 نیز به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *