تصویر قاب گلکسی نوت ۱۰ فاش شد

شرکت سامسونگ تا پایان امسال گوشی گلکسی ۱۰ پرو را عرضه خواهد کرد. به تازگی تصاویری را قاب گوشی در اینترنت منتشر شده است. براساس اخبار و شایعات این گوشی در ماه اوت در سراسر عموم قرار خواهد گرفت. البته تا به امروز راجع یه این گوشی اخبار و اطلاعات زیادی منتشر شده است. رسانه ها به رندرهای گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو دست یافته اند و حالا بعد از گذشت مدتی، تصاویر مربوط به قاب گوشی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

برای قاب این گوشی جک ۵/۳ میلی متری مدنظر گرفته نشده است. فقط یک بخش کوچکی برای ارتباط اینفرارد مدنظر گرفته شده است. در این گوشی جک هدفون ۵/۳ میلی متری حذف شده است. دو برش در پنل پشتی به چشم می خورد. سه برش برای دوربین سه گانه و یک برش برای فلش LED و سنسور جریان قلب و فشار خون مدنظر گرفته شده است.

اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ با فناوری دانامیک آمولد است. اندازه صفحه نمایش در نسخه استاندارد ۶.۴ اینچ است و مقدار حافظه داخلی دستگاه ۲۵۶ گیگ است. یک رم ۱۲ گیگ برای این گوشی مدنظر گرفته شده و سه سنسور عادی، اولتراواید و تله فوتو در دوربین اصلی کارگذاشته شده است. باتری ۴۱۷۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند. باتری با ۲۵وات به صورت سریع شارژ می شود. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵ قدرت این گوشی را تامین می کند.

مشخص است که نسبت به گوشی سامسونگ بزرگتر بوده و به طرح های قبلی شبیه است. اندازه صفحه نمایش بزرگ تر است. البته تا حدی مشخص شده که از گوشی سامسونگ فعلی بزرگ تر نخواهد بود. هر دو مدل به هم شبیه خواهد بود و اندازه صفحه نمایش نشانگر این سخن است. از رندرها مشخص می شود که شرکت سامسونگ این گوشی را در تعداد بالا عرضه خواهد کرد. دوربین گوشی به صورت عمودی قرار گرفته است.

البته سامسونگ این طرح نهایی را تایید نکرده است  و شاید بازهم در گوشی گلگسی نوت ۱۰ تغییراتی را اعمال کند که در نهایت در بدنه گوشی منعکس خواهد شد و البته راجع به این گوشی، شایعات و اخبار ضد و نقیضی منتشر می شود و هر روز که جلو می رویم اخبار دقیق تری را راجع به گوشی گلکسی نوت ۱۰ می شنویم که بر وجود برخی مشخصات صحه می گذارد و برخی دیگر را نقض می کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *