جزئیات بروزرسانی بزرگ بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile با تغییرات بزرگی مانند بتل پس (Battle Pass)، نقشه و شخصیت‌های جدید هفته بزرگی را در پیش روی خود خواهد داشت. با بروز نیوز همراه باشید.

طی این هفته قرار است بازی Call of Duty: Mobile میزبان بروزرسانی بزرگی باشد. با این بروزرسانی قرار است تغییرات وسیعی در بازی شکل بگیرد که از جمله آن اضافه شدن شخصیت جدیدی به بازی است. با این بروزرسانی شخصیتی ملقب به سوپ (Soap) به بازی اضافه خواهد شد. همچنین در کنار اضافه شدن شخصیت، حالت‌های جدیدی نیز به بتل پس اضافه می‌شود که می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

انتشار اطلاعات بروزرسان بزرگ Call of Duty: Mobile

نقشه جدیدی که با این بروزرسانی به صورت کامل عرضه خواهد شد کیج (Cage) نام دارد که همین حالا در تمام ماد‌های رنک فعال است. بخش بزرگی از این نقشه به صورت انحصاری برای این نسخه ساخته شده است، اما بخش‌های از آن نیز وام گرفته از نسخه‌های رایانه شخصی و کنسول‌ها است.

حالت زامبی نیز با بروزرسانی محیط جدیدی به نام Night of the Undead را برای اکتشاف در اختیار بازیبازان قرار می‌دهد. این حالت شامل منطقه‌های خطر بیشتر است که از امروز قابلیت دسترسی به آن میسر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Mobile از موفق‌ترین ساخته‌های اکتیویژن (Avtivision) روی گوشی هوشمند است که بنا به گفته این شرکت تا به امروز ۱۵۰ میلیون بار دانلود شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *