سونی بزودی گوشی هوشمند کامپکت جدید معرفی می کند

شرکت سونی در حال حاضر روی اسمارتفون عجیب و جدیدی مشغول کار است که به اسم رمز S20A شناخته شده و دارای نمایشگر کوچک ۵.۴۵ اینچی بوده و مشخص نیست چگونه دیوایسی محسوب می‌شود. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند با اسم رمز S20A سونی احتمالا باتوجه به سابقه سونی در عرضه گزینه کامپکت، مدلی جمع و جور و کوچک خواهد بود که با قیمت اقتصادی عرضه خواهد شد. باتوجه به TENAA چین، این مدل ابعاد ۱۵۰*۷۲*۱۲.۵ میلیمتری دارد که نسبت به Xperia XZ2 Compact ابعاد بزرگتری داشته و احتمالا نیز بزرگ‌تر است.

نسبت تصویر سونی S20A مشخص نیست و بدون شک یک مدل اقتصادی به شمار می‌رود. در سایر مشخصه باید به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی که نسبت به XZ Compact با ظرفیت ۲۸۲۰ میلی آمپری و اکسپریا ۵  با ظرفیت ۳۱۵۰ میلی آمپری، باتری پرظرفیت‌تری دارد، اشاره کرد.

سونی S20A یک پرچمدار نیست

در حال حاضر Xperia 1 II پرچمدار شامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی شده و بدون شک با یک گزینه قابل توجه و در عین حال اقتصادی رو به رو هستیم. S20A یک پرچمدار نیست و اسم رمز آن ما را به یاد پرچمداران گلکسی اس ۲۰ سامسونگ می‌اندازد.

اگر به مدل اقتصادی چند سال قبل یعنی Sony Ericsson S9 با صفحه نمایش ۵ اینچی qHD، باتری ۱۸۰۰ میلی آمپرساعتی و اندروید ۴ اشاره کنیم، قطعا S20A سونی یک مدل ارتقایافته و برجسته خواهد بود.

متاسفانه TENAA به جزئیات دیگر اشاره نکرد و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد معرفی این گوشی هوشمند باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *