نخستین هتل زیر آبی دنیا

هتل Muraka

دیگر خوابیدن جوار ماهی‌ ها تنها در فیلم‌ ها و داستانها نیست. نخستین هتل زیر آبی در جزیره رانگالی (Rangali) مالدیو بازگشایی شد. در این هتل مجال خوابیدن در جوار ماهی‌ ها به شکل حقیقی برایتان مهیا می‌ شود. حرف از یک اتاق یا یک سوئیت ساده نیست. فراموش نکنید که اینجا مالدیو است لذا همواره پای تجمل در میان خواهد بود. این هتل یک ویلای ۲طبقه است که حدوداً ۱۶ فوت (حدود ۵ متر) زیر اقیانوس هند ساخته شده است. این هتل زیرآبی Muraka نام دارد که به زبان محلی مالدیو به معنی «مرجان» است.

Muraka 

تجهیزات این هتل بی نظیر

اتاق‌ های این هتل تجهیز شده به تختخواب، حمام و مابقی ملزومات موجود رایج در هتل‌ ها هستند. یک قسمت بسیار شیک در موراکا وجود دارد که تجهیز به سالن ورزشی خصوصی، یک بار، یک استخر بزرگ، قسمتی مرتبط به پیشخدمت‌ ها، و وان حمامی با منظره اقیانوس است و با اهمیت تر از همه اتاق خوابی زیر آب با نما و منظره فوق العاده ای از اقیانوس که شما را هیجان زده می‌ کند. طبقه فوقانی که برروی سطح آب قرار دارد تجهیز شده به عرشه تمدد اعصاب و حمام آفتاب است. صددرصد برای لذت بردن از این تجربه بی نظیر بایستی بهای گزافی پرداخت کنید. هزینه‌ ای که در ازای هر شب سکونت در این هتل زیرآبی رویایی  بایستی پرداخت کنید فقط ۵۰۰۰۰ دلار ناقابل است. چه بسا امکان اقامت برای یک شب در این هتل وجود ندارد و کمترین زمان اقامت جهت بهره بردن از امکانات این آکواریوم زیرآبی ۴شب است یعنی یک بسته ۲۰۰۰۰۰دلاری که حاوی سرآشپز شخصی جهت همه ی وعده‌ های غذایی و قایق شخصی هم می‌ شود. چه بسا Muraka یکی از بخش‌ های زیرآبی هتل است. ایتها (Ithaa) یک رستوران ۵ستاره زیرآبی است که در اینجا واقع شده است. Muraka از طریق اسکله به مابقی قسمت های این استراحتگاه وصل می‌ شود تا چنانچه دلتان خواست از کنج خوشبختی‌ تان در این هتل بیرون بیایید و بتوانید با گونه‌ های غیرآبزی هم ملاقات کنید.

نحوه ساخت این هتل

در همه ی مرحله های احداث Muraka تلاش شده که احترام به طبیعت رعایت شود و تولید آن با حداقل صدمه به محیط زیست صورت گیرد. همه ی بخش ها در سنگاپور و در خشکی ساخته شدند و لذا به وسیله ی کشتی‌های ویژه به مالدیو آورده شدند. جهت جابجایی و بردن وسیله ها زیرآب هم از جریان طبیعی جزر و مد آب اقیانوس بهره برده شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *