انتشار اندروید اوریو برای گلکسی S8

پس از مدت ها انتظار اندروید اوریو برای گلکسی S8 منتشر شد

ماهاست که سامسونگ مشغول کار بر روی هماهنگ سازی و انتشار بروزرسانی اندروید نسخه ۸ برای دستگاه هایی است که وعده آنها را به کاربرانش داده است.

حال در تازه ترین اخبار منتشر شده توسط وبسایت معتبر سم موبایل این شرکت بالاخره به وعده خود عمل کرده و این بروزرسانی مهم اندروید ۸ را برای پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۸ منتشر کرده است.

این آپدیدت دستگاه های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را به اندروید اوریو ارتقا می دهد و ویژگی های جدید این نسخه از این سیستم عامل محبوب را به دستگاه های مذکور اضافه می کند تا پرچم دارهای این غول بزرگ دنیای موبایل و دیجیتال برای رقابت با سایر رقبا مجهز تر و به اصطلاح بروز تر باشند.

صفحه دانلود بروزرسان اندورید 8
بروزرسان اندورید ۸
اندروید ۸ – سامسونگ

این کمپانی کره ای پیش از این به کاربرانی که عضو پروژه آزمایشی اندروید ۸ (Beta Andriod 8) وعده در الویت قرار داشتن برای دریافت سریع تر این نسخه نسبت به کاربران عادی را داده  که قادر خواهند بود از امکانات این بروزرسانی مهم استفاده نمایند.

حال پس از گذشت دو هفته از رونمایی نسخه آزمایشی اعلام نموده که این بروزرسانی در عرصه جهانی را در مناطق به خصوصی آغاز کرده است که بزودی تمامی کاربران سرتاسر جهان امکان بروزرسانی، نصب و استفاده از این نسخه خواهند داشت.

نسخه فریمور اندروید ۸ برای دستگاه های گلکسی اس ۸ در آلمان G955XXU1CRAP می باشد و با حجم ۴۸۷ مگابایت، افزونه (پچ) امنیتی فوریه ۲۰۱۸ را نیز به همراه خود دارا می باشد. این بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن قابلیت های اندروید اوریو، رابط کاربری دستگاه هایی که سامسونگ اعلام کرده است را ارتقا داده و بسیاری از باگ های ریز و درشت موجود در نسخه های پیشین را برطرف می سازد.

در صورتی که در منطقه شما این بروزرسانی قابل دریافت نمی باشد و شما توانایی انتظار برای دریافت این نسخه را ندارید می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی سامسونگ فایل رام این نسخه را دریافت نمایید و تلفن همراه خود را به صورت دستی به آخرین نسخه ارتقا دهید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *