Spotify به صورت اپلیکیشن مستقل برای Apple watch در راه است

پلتفرم Spotify

پلتفرم محبوب پخش موسیقی اسپاتیفای (Spotify) قصد دارد ورژتت مستقلی از نرم افزار خود را جهت ساعت‌ های هوشمند Apple watch عرضه کند. این نرم افزار هم اکنون به شکل بتا در دسترس است و مرحله های آزمایشی خود را طی می‌ کند.

اپل

اپلیکیشن مستقل Spotify

براساس تازه ترین خبرهای منتشر شده، کمپانی اسپاتیفای (Spotify) در نظر دارد نرم افزار مستقلی جهت کاربران ساعت هوشمند اپل واچ ارتقاء دهد تا این دست از اشخاص، تجربه کاربری آسان تر و بهتری در بهره بردن از سرویس پخش موسیقی این کمپانی داشته باشند. اگر چه کمپانی ارتقاء دهنده، وجود این ورژن از نرم افزار را به شکل رسمی اظهار نکرده است، ولی جدیداً ورژن بتای این اپلیکیشن در دسترس بعضی از کاربران قرار گرفته تا آزمایش های اولیه برروی آن انجام شود.

چنانچه می‌ خواهید به ورژن بتای این اپ مستقل در اپل واچ دسترسی پیدا کنید بایستی سری به قسمت TestFlight سایت Apple بزنید. براساس گزارش وب سایت MacRumors، این اپلیکیشن در مراحل نخست ارتقاء خود قرار دارد به دلیل اینکه در نسخه بتا، گزینه‌ های آفلاینی وجود نداشته و کاربر فقط محدود است تا از گزینه‌ های پلی‌بک (متوقف کردن آهنگ یا رفتن به آهنگ بعدی) در برنامه مورد اشاره استفاده کند.

عرضه اسپاتیفای به عنوان یک اپلیکیشن مستقل را اولین بار یکی از کاربران ردیت آشکار کرد. نسخه بتای اسپاتیفای نوین جهت WatchOS با ثبت نام در برنامه بتای این اپ، آماده دانلود خواهد بود. پیشتر اسپاتیفای ورژن مستقلی از اپلیکیشن خود را جهت سیستم‌ عامل گجت های پوشیدنی Wear OS منتشر کرده است و به نظر می آید این کمپانی علاقمند به منتشر کردن اپلیکیشن مستقل برنامه خود برای دستگاه های گوناگون بیشتری است.

تاریخه عرضه

متاسفانه همچنان معلوم نیست نسخه نهایی اپ مستقل اسپاتیفای در چه تاریخی برای ساعت هوشمند Apple یعنی Apple watch منتشر می‌ شود، لذا بایستی تا زمان معرفی رسمی آن برای Apple watch به انتظار نشست.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *