قابلیت Photo Mode بازی Death Stranding روی کنسول پلی‌ استیشن ۴

انتشار توییت جدید هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) گمانه‌زنی‌ها در رابطه با انتشار قابلیت جدیدی از بازی Death Stranding روی کنسول پلی‌استیشن ۴ را قوت بخشید. با بروز نیوز همراه باشید.

هیدئو کوجیما، کارگردان و بازیساز خلاق صنعت بازی‌های ویدئویی، در توییت اخیر خود نمایش کوتاهی از قابلیت Photo Mode بازی Death Stranding روی رایانه شخصی را نشان داد. توییتی که باعث شد کاربران زیادی خواهان عرضه و دردسترس قرار گرفتن این قابلیت روی نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی شدند.

در این توییت هیدئو کوجیما گفت که درحال کار و توسعه قابلیت Photo Mode روی نسخه رایانه شخصی است و منتظر است ببیند این قابلیت به کجا خاتمه پیدا می‌کند.

بازی Death Stranding

همانطور که کمی‌ قبل‌تر نیز به آن اشاره شد، کاربران زیادی در زیر این توییت خواهان دردسترس قرار دادن بازی روی رایانه شخصی شدند. کوجیما در جواب این افراد ریتوییتی را نوشت:

«نمی‌توانم برای بروزرسانی بعدی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ صبر کنیم.»

با اینکه به طور مستقیم کوجیما در رابطه با قابلیت Photo Mode صحبت نکرده است، اما به نظر می‌رسد که بروزرسانی بعدی بازی Death Stranding روی کنسول پلی‌استیشن ۴ حاوی اضافه شدن این قابلیت جذاب و پرطرفدار خواهد بود.

معمولا بروزرسانی‌های بازی Death Stranding طی چند ماه گذشته با موضوع رفع مشکلات بازی مانند پرش صفحه و بهبود موارد گرافیکی آن بوده است. حال افزودن قابلیت Photo Mode می‌تواند یکی از اساسی‌ترین و بزرگ‌ترین بروزرسانی این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ باشد.

بازی Death Stranding نقد‌های مختلفی را دریافت کرده است. خیلی‌ها آن را یکی از آثار فاخر در صنعت بازی‌های ویدئویی می‌دانند و بعضی‌ها نیز یک اثر خسته کننده. نکته‌ای که باعث تفاوت این بازی می‌شود، وجود صحنه‌های جذاب و کارگردانی بی‌نظیر از سوی هیدئو کوجیما در بازی است.

بازی Death Stranding در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. هفته گذشته بود که کوجیما به همراه ناشر بازی، سرانجام تاریخ انتشار آن را روی رایانه شخصی اعلام کردند. این بازی در تاریخ ۱۳ خرداد (۲ ژوئن) روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *