تصویر زمینه های متفاوت در آیفون

تصویر زمینه‌

آیا به دنبال راهی هستید که به تصویر زمینه‌ های خود در آیفون کمی رنگ و بو ببخشید؟ آیا می خواهید تصویر زمینه‌ های مختص به خود داشته باشید؟ پس با همراه باشید تا ببینید که چطور می‌ شود از تصویر زمینه‌ های زنده متحرک در آیفون استفاده کرد.

تصویر زمینه‌ های زنده یک افکت متحرک را برای آیفون ۶ اس و گوشی‌ های عرضه شده بعد از آن (به جز آیفون SE) ارائه می‌ دهد. به یاد داشته باشید که در صورت قرار دادن تصویر زمینه زنده در هوم اسکرین (Home screen) و لاک اسکرین (Lock screen)، انیمیشن فقط در لاک اسکرین هنگامی که روی صفحه بفشارید در دسترس خواهد بود. فراتر از گزینه‌ های موجود در تنظیمات برای تصویر زمینه زنده، به یاد داشته باشید که می‌ توانید از تصاویر زنده‌ ای که با دوربین گوشی خود ثبت می‌ کنید نیز برای موارد شخصی‌ تر استفاده کنید.

چگونه از تصویر زمینه زنده در آیفون استفاده کنیم؟

  1. تنظیمات (Settings) را باز کنید.
  2. به سمت پایین سوایپ کنید (بکشید) و بر روی تصویر زمینه (Wallpaper) تپ کنید، سپس یک تصویر زمینه جدید را انتخاب کنید.
  3. زنده (Live) را انتخاب کنید و تصویر زمینه زنده مورد نظرتان را برگزینید.
  4. بر روی قرار دادن (Set) جهت اعمال انتخابتان در هوم اسکرین، لاک اسکرین یا هر دو تپ کنید.

مرحله های بالا را در تصاویر زیر می‌ توانید مشاهده کنید.

آیفون

ادامه ی مراحل

زنده (Live) را در قسمت سمت راست، همان طور که در تصویر زیر نشان داده شده است را انتخاب کنید یا از تصاویر زنده خودتان انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر زنده (Live Photos) هنگامی که تصویر زمینه را انتخاب کرده اید، همان طور که در تصویر سمت راست در زیر نشان داده شده است، برجسته (های لایت) شده باشد. می‌توانید با تپ کردن بر روی صفحه و نگه داشتن تصاویر زنده را در عمل مشاهده کنید.

آیفون

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *