بازی Amnesia: Rebirth با داستان جدید و انتشار تریلر معرفی شد

استودیو  Frictional Games به تازگی دنباله بازی سال ۲۰۱۰ محبوب ترسناک Amnesia: The Dark Descent را به نام بازی Amnesia: Rebirt معرفی کرد و قرار است در سال جاری عرضه شود. با بروزنیوز همراه باشید.

در سال ۲۰۱۰ هنگامی که استودیو Frictional Games بازی Amnesia: The Dark Descent را در سبک ترسناک منتشر کرد، با استقبال و نظرات مثبت گسترده رو به رو شد. حال با گذشت نزدیک به ۱۰ سال شاهد معرفی نسخه جدیدی هستیم که در زمینه داستان، گیم پلی و گرافیک به خوبی ارتقا یافته است.

بسته‌های الحاقی متعددی برای بازی Amnesia: The Dark Descent طی ۱۰ سال اخیر منتشر شده است اما طرفداران نتوانستند دیگر به انتظار ادامه دهند و در نهایت Frictional Games تصمیم به معرفی نسخه جدید گرفت.

بازی Amnesia: Rebirth باری دیگر سبک ترس را زنده می‌کند

بازی Amnesia: Rebirth برای دو پلتفرم رایانه شخصی و پلی استیشن ۴ توسط Frictional Games معرفی شد. عنوانی که پاییز سال جاری روانه بازار خواهد شد. Frictional Games معتقد است که نسخه جدید تجربه متفاوت نسبت به نسخه قبل محسوب می‌شود.

در بازی Amnesia: Rebirt شخصیت  Tasi Trianon ایفا نقش خواهد کرد. البته استودیو Frictional Games سعی کرده تا مکانیک گیم پلی سری Amnesia را در این نسخه باقی نگه دارد. متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده و تنها تریلری یک دقیقه‌ای از بازی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید:

 

Amnesia: The Dark Descent یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط فریکشینال گیمز ساخته شده و برای مایکروسافت ویندوز، مک اواس ده، لینوکس عرضه شده‌است. بازی داستان قهرمان اصلی، دنیل، را دنبال می‌کند که در یک قصر متروکه و تاریک به جستجو برمی‌خیزد تا خود را از مهلکه نجات دهد، در حالی که باید با انواع هیولاها و سایر خطرها دست به گریبان شده و معماهایی که بر سر راهش ایجاد می‌شوند را حل کند. بازی نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و توانست دو جایزه از فستیوال بازی‌های مستقل دریافت نماید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *