تلفن هوشمند میان رده جدید اچ تی سی Wildfire R70 معرفی شد

شرکت اچ تی سی به تازگی از میان رده جدید خود به نام Wildfire R70 رونمایی کرد که از سه دوربین عمودی در عقب برخوردار است و مشخصات مناسبی برای آن در نظر گرفته شد. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند تازه معرفی شده Wildfire R70 اچ تی سی همچون دیگر رقبا از نمایشگر ناچ بهره می‌برد. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با وضوح ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، پردازنده ۱۶ نانومتری Helio P23 مدیاتک با تراشه گرافیکی ARM Mali G71 MP2، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.

گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از سیم کارت هیبریدی، دوربین عقب سه گانه ۱۶/۲/۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشتی در عقب، رادیو اف ام و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم پرداخت.

Wildfire R70 میان رده اقتصادی با سه دوربین در عقب

گوشی هوشمند Wildfire R70، ابعادی ۱۶۳*۷۷*۸.۹ میلیمتری دارد و وزن آن به ۱۸۶ گرم می‌رسد. پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴.۲، جی پی اس و پورت micro USB دیگر مشخصه این محصول جدید HTC است.

باتری دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. HTC گوشی هوشمند جدید را با قیمت نامشخص بزودی در رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *