رونمایی پورشه از ۷۱۸های جدید

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ اسپایدر جدیدترین محصولات کارخانه پورشه هستند که خیابان های اروپا را تسخیر خواهند کرد. یک موتور ۶ سیلندری خطی با ۴۱۴ اسب بخار قدرت این ماشین های زیبای آلمانی را به رخ می کشد.

یک موتور ۶ سیلندر خطی که هوا در آن براحتی مبادله می شود در این خودروها به کار گرفته شده است. در پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ اسپایدر ، موتور ۴ لیتر  GT3 911 کار گذاشته نشده و این ماشین های زیبای وحشی به موتور جدیدی مجهز شده اند.

موتور جدیدی که کار گذاشته شده براساس موتور ۶ سیلندر خطی ۹A2 پورشه کاررا ایجاد شده و می تواند به اندازه ۴۱۴ اسب بخار برای ماشین قدرت حرکتی تولید کند که در نهایت باعث افزایش دور موتور ۷۶۰۰ دور در دقیقه می شود. گشتاور ۴۲۰ نیوتن حاصل عملکرد این موتور ۶ سیلندری است.

سرعت پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ اسپایدر ، از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در مدت ۴/۴ ثانیه می رسد و حداکثر سرعت این اسب های وحشی به ۳۰۲و ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که زیبایی و سرعت در این ماشین ها باهم ترکیب شده اند.

یک جعبه دنده دستی در این ماشین ها کار گذاشته شده و برای حفظ محیط زیست ، در ضریب دنده تغیراتی ایجاد شده است. وزن خودروها افزایش یافته و به ۱۴۰۶ کیلوگرم رسیده ولی علی رغم وزن زیاد، با سرعت زیاد حرکت می کنند.

فیلترهای اگزوز و سیستم استارت و استاپ اتوماتیک باعث افزایش وزن این خودروها شده است. باتری و استاتر ماشین نیز نسبت به نسخه های قبلی بزرگ تر شده است. هر یک از این مدل خودروها با قیمت ۹۶ تا ۹۸ هزار دلار به فروش می رسند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *