fuchsia سیستم عاملی که اندروید روی آن اجرا می شود

اجرا اپلیکیشن های اندروید بر روی سیستم عامل فیوشا

به تازگی قرار است اپلیکیشین های اندروید بر روی سیستم عامل فیوشا اجرا شوند.

طبق اطلاعات بدست آمده و براساس گفته یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA شرکت گوگل به تازگی از اپلیکیشن های اندروید بر روی سیستم عامل فیوشا پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که میدانید اگر یک سیستم عامل مورد استقبال مردم قرار نگیرد، برنامه نویسان تمایلی به نوشتن اپلیکیشن برای این سیستم عامل نخواهند داشت و وجود تنوع اپلیکیشن در اینگونه سیستم عامل ها از بین خواهد رفت.

بنابراین شرکت گوگل تصمیم دارد برای اینکه سیستم عامل فیوشا مورد استقبال قرار گیرد اپلیکیشن های اندروید بدون تغییر در الگو کد نویسی بر روی سیستم عامل مذکور اجرا شوند.

چرا که همانطور که میدانید نبود تنوع اپلیکیشن در ویندوز فون سبب این شده است که استقبال مردم نسبت به این سیستم عامل کم شود و اگر سیستم عامل فیوشا هم نتواند اپلیکیشن های اندروید را اجرا کند احتمال دارد بزودی فراموش شود.

 هنوز اطلاعات دقیقی درباره کارایی سیستم عامل فیوشا منتشر نشده است اما بر اساس گفته معاون ارشد بخش مهندسی اندروید فیوشا یک پروژه آزمایشی است که Open source است.

اما در انتها باید گفت با اینکه سیستم عامل فیوشا سبک و دارای قابلیت های فراوان میباشد اما بر روی سخت افزار های قدیمی قابل استفاده نمی باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *