سنگاپور تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۲۸ هزار ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی می سازد

سنگاپور یکی از کشورهای توسعه یافته آسیای شرقی بوده که عمدتا فناوری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. در این بین برنامه داشته تا پایان دهه هزاران ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی ایجاد کند. با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی Heng Swee Keat معاون نخستین وزیر سنگاپور طی سخنرانی خود اعلام کرده، این کشور می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۳۰ بیش از ۲۸ هزار جایگاه شارژ خودرو الکتریکی تدارک بیند. این یعنی تا پایان دهه اتومبیل‌های الکتریکی بسیاری را باید در این کشور شاهد باشیم.

این خبر خوبی برای دارندگان اتومبیل‌های الکتریکی Ioniq در سنگاپور است، زیرا در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی تدارک دیده شده که چندان زیاد نیست. این اقدام با هدف پشتیبانی از چشم انداز دولت در مورد ناوگان اتومبیل پاک انجام می‌شود.

افزایش خودروهای الکتریکی برنامه بعدی سنگاپور

آقای Heng Swee Keat افزود، سنگاپور می‌خواهد تا سال ۲۰۴۰، تمامی وسایل نقلیه خودرو را الکتریکی کند. در این بین دیگر خبری از هیچ اتومبیل احتراق داخلی نخواهد بود. حتی برای جذاب کردن این طرح، دولت سنگاپور پاداشی برای خریداران اتومبیل‌های الکتریکی تدارک دیده است.

شرکت‌های خودروسازی نیز در نظر دارند به سمت تولید اتومبیل‌های الکتریکی حرکت کنند. بنابراین اقدام بزرگ سنگاپور در این زمینه می‌تواند قابل توجه باشد و برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • حمل و نقل
  • سنگاپور تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۲۸ هزار ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی می سازد