سقف سرعت هایپرکار Jesko Absolut کونیگزگ به ۵۰۰ کیلومتر برساعت می رسد

شرکت کونیگزگ در جریان نمایشگاه بین المللی لغو شده ژنو ۲۰۲۰ از هایپرکار جدید خود یعنی Jesko Absolut رونمایی کرد که در واقع مدلی مبتنی بر Jesko سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شد. با بروزنیوز همراه باشید.

کونیگزگ با Jesko مدلی را معرفی کرد که قادر بوده به سقف سرعت ۴۸۰ کیلومتربرساعتی برسد و مدتی بعد بوگاتی با شیرون به سقف سرعت ۴۹۰ کیلومتربرساعتی رسید که از Jesko سریع‌تر تلقی می‌شد.

حال به تازگی شرکت سوئدی اعلام کرد که محصول تازه معرفی شده آنها یعنی Jesko Absolut یک هایپرکار پرقدرت با سقف سرعت ۵۰۰ کیلومتربرساعتی است. این شرکت بیان داشت برای رسیدن به چنین سرعتی مواردی چون ارتفاع پایین شاسی، ورودی هوا جلوی بسته ، چرخ های با فشار کم و چندی دیگر در نظر گرفته شده است. این موارد نقش بسزایی روی افزایش سرعت Jesko Absolut دارند.

هایپرکار Jesko Absolut با سقف سرعت ۵۰۰ کیلومتر برساعتی

 Jesko Absolut

پیشرانه Jesko Absolut از نوع هشت سیلندر توربودوقلو با قدرت ۱۶۰۰ اسب بخاری بوده که البته برای رسیدن به این قدرت از سوخت E85 بهره گرفته می‌شود. برخلاف بوگاتی که یک پیست اختصاصی برای تست محصولاتش دارد، کونیگزگ سال ۲۰۱۷، یک بخش ۱۸ کیلومتری از جاده ۱۶۰ ایالتی نوادا را ست تا با Agera RS به رکورد سرعتی بالایی دست یابد. این خودرو با سرعت متوسط ​​۴۴۷ کیلومتر در ساعت (۲۷۸ مایل در ساعت) توانست در آن سال به عنوان یک مدل سریع شناخته شود.

در هر صورت باید بیان داشت که هایپرکار Jesko Absolut یک سرو گردن بالاتر از سایر هایپرکارها بوده و می‌توان تجربه سرعت بی نظیر با این ابراتومبیل کونیگزگ داشت. برند سوئدی در چند سال گذشته خودروهای مختلفی معرفی کرده و هر یک دارای مشخصات فنی کم نظیر و طراحی فوق العاده هستند.

البته در ژنو ۲۰۲۰ جمیرا هایپرکار ۱۷۰۰ اسب بخاری را معرفی کرد که اولین ابراتومبیل چهارنفره دنیا محسوب می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کونیگزگ مراجعه کرده تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *