ترفند‌ هایی که می‌ توانید با گوشی های قدیمیتان انجام دهید

تا حالا پیش آمده که ندانید با گوشی‌ قدیمیتان چه کنید؟ در این مطالب موارد پیشنهادی برای استفاده مفید از این گوشی‌ها گردآوری شده است. با بروز نیوز همراه باشید.

با عرضه گوشی‌های هوشمند جدید به بازار، وسوسه برای خرید یکی از آن‌ها بیشتر از قبل شده است. حال اگر این وسوسه باعث سست شدنتان شود و سرانجام به خرید گوشی ختم شود؛ سوال پیش می‌آید که «با گوشی قدیمیتان چه باید کرد؟»

به نحوی می‌توان گفت که اکثر گوشی‌های جامعه، هوشمند هستند و به همین می‌توان آن‌ها را به گجت‌های مختلفی تبدیل کرد و تا از خرید برخی محصولات جلوی شود.

گوشی هوشمند به نحوی رایانه‌های کوچکی هستند که به لطف دوربین و فضای ذخیره‌ سازی که دارند؛ می‌توان از آن‌ها استفاده‌های زیادی کرد. برای مثال می‌شود گوشی‌ هوشمندتان را به دوربین مخفی و محافظ خانه تبدیل کنید.

در ادامه به چند نمونه از کارهایی که می‌توانید با گوشی‌های قدیمیتان انجام دهید پرداخته می‌شود:

گوشی اندرویدی قدیمیتان را به نینتندو گیم بوی (Nintendo Game Boy) تبدیل کنید

محصول Nintendo Game Boyتجربه بازی‌های نینتندو همواره جزو متفاوت‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین تجربیات بازیبازها بوده است. به لطف کنسول‌های دستی این شرکت، بازیبازان می‌توانستند در هر مکان و زمانی بازی کنند. حال به لطف برنامه‌هایی می‌توانید گوشی هوشمند خود را به یک نینتندو گیم بوی تبدیل کنید. تمام چیزی که برای شروع نیاز دارید یک گوشی هوشمند اندرویدی و محصولی به نام SmartBoy Mobile Device است. برای خرید بازی‌ها نیاز به پیدا کردن کارتریج‌های آن‌ها دارید ولی به لطف محصولی در آمازون به نام  Game Boy Advance می‌توانید بدون کارتریج به تجربه بازی‌های این کنسول کلاسیک بپردازید.

استفاده کردن از ویژگی کنترل از راه دور در سیستم عامل اندروید

بی‌شک کنترل از راه‌دور یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. به راحتی می‌توانید در فاصله‌ای نسبتا دور از تلویزیون روی تخت دراز کشیده و شبکه‌ها را بالا و پایین کنید. حال کنترلی را تصور کنید که به همه دستگاه‌ها وصل شود و نیاز به تعویض کنترل برای هر دستگاه مختلف نداشته باشید؛ جذاب نیست؟

این تصور را می‌توانید با گوشی اندرویدی قدیمیتان به واقعیت تبدیل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید برنامه‌ iRule و سپس سینک کردن گوشی با دستگاه‌های موردنظرتان است.

حتی می‌توانید گوشی اندرویدی خود را لامپ‌های هوشمند خانه و یا اتاقتان سینک کنید و از داشتن کنترلی بی‌محدودیت لذت ببرید.

ترفند گوشی

گوشی اندرویدتان را به گوگل هوم (Google Home) تبدیل کنید

فعال کردن برنامه گوگل هوم روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید اطمینان حاصل کردن از بروز بودن سیستم عامل اندروید گوشی است. بعد از آن اسپیکر بلوتوثیتان را روشن کنید و با گوشیتان همگام‌سازی کنید. لازم به ذکر است که این دو دستگاه باید همیشه روشن باشند. حال فقط کافیست OK,Google را باز کنید و دستورات موردنظرتان را به گوگل بدهید. با این کار دیگر نیازی به پرداخت ۱۲۹ دلار برای خرید گوگل هوم نخواهید داشت.

استفاده از گوشی به عنوان دوربین مخفی خانه

یکی دیگر از کاربرد‌های گوشی‌های قدیمی، تبدیل آن‌ها به دوربین مخفی است. برای این کار کافی است یکی از برنامه‌های مرتبط مانند برنامه Alfred را روی گوشی‌تان دانلود کنید. شایان ذکر است که این برنامه برای سیستم عامل iOS نیز دردسترس است. بعد از نصب برنامه کافیست گوشی را در مکان موردنظرتان قرار دهید و به راحتی از راه دور تصاویر داخل خانه را ببینید.

کنترل از راه دور نوزادان با گوشی

مانیتور کودک

به جای اینکه هر بار وارد اتاق کودکتان شوید تا از وضعیت او اطمینان حاصل کنید؛ می‌توانید با گوشی قدیمیتان به بررسی کودکتان بپردازید. برای این کار کافی است برنامه Skype را روی گوشی قدیمی نصب کرده و از دستگاهی دیگر وارد اسکایپ شوید. این کار باعث می‌شود تا بار بزرگی از دوشتان برداشته شود.

تبدیل گوشی به موس بی‌سیم

زمانی پیش می‌آید که موس شما بی‌دلیل خراب می‌شود. حال داشتن موس کمکی می‌تواند باعث پیشبرد بهتر کار‌هایتان شود. برای این کار می‌توانید از گوشی هوشمند استفاده کنید. برنامه Remote Mouse از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به شما در این راه کمک کند.

نگه‌داشتن گوشی قدیمی به عنوان پخش کننده موسیقی

یکی دیگر از کار‌هایی که می‌توانید با گوشی‌های قدیمی خود کنید؛ تبدیل آن‌ها به پخش کننده موسیقی است. البته به دنبال کشیدن دو گوشی کمی سخت است؛ به همین دلیل پیشنهاد ما این است که گوشی قدیمی را به مخزنی از آهنگ‌های برترتان تبدیل کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *