اطلاعات جدیدی از فیلم Planet Of The Apes منتشر شد

کاگردان فیلم Planet Of The Apes در جدیدترین توییت خود، اطلاعاتی تازه‌ای از خط داستانی فیلم و آینده آن با طرفداران در میان گذاشت. با بروزنیوز همراه باشید.

جدیدترین قسمت از فیلم Planet Of The Apes توسط کارگردان آثاری مانند فیلم Maze Runner و فیلم Ruin، وز بال (Wes Ball)، ساخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این فیلم از چه خط داستانی برای پیشبرد روایت خود استفاده می‌کند و یا حتی ممکن است ریبوتی از نسخه سال ۲۰۱۱ باشد.

بال به تازگی توییتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد طرفداران باید منتظر چه داستان و روایتی باشند. وی در این توییت می‌گوید: «میراث سزار ادامه خواهد داشت…» این جمله احتمالات برای ادامه داستان قسمت‌های پیشین را بیشتر از قبل می‌کند و پیشنهاد ساخت ریبوت از نسخه سال ۲۰۱۱ را کنار می‌زند.

این پاسخ زمانی از سوی بال منتشر شد که اظهاراتی درباره ربط نداشتن فیلم به سه اثر ساخته شده توسط کپمانی قرن ۲۰ (۲۰th Cuntury Fox) در فضای مجازی توسط طرفداران دهان به دهان می‌شد.

داستان فیلم Planet Of The Apes اقتباسی از رمان با همین نام است که توسط پیری بوآلی (Pierre Boulle) نوشته شد و در سال ۱۹۶۸ برای اولین بار توسط بازیگر مطرح هالیوود، چارتلون هستون (Charlton Heston)، به تصویر کشیده شد.

ریبوت‌های منشتر شده از فیلم Planet Of The Apes طی سال‌های گذشته در گیشه توانسته ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *