فروش تمامی دستگاه های هایپرکار لوتوس Evija

شرکت لوتوس در سال ۲۰۱۹ هایپرکار الکتریکی منحصربفرد خود را به نام لوتوس Evija معرفی کرد. خودرویی با طراحی خیره کننده و قدرتی بیش از ۲۰۰۰ اسب بخار که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. حال به نظر می‌رسد این ابراتومبیل کاملا به فروش رفته است. با  بروزنیوز همراه باشید.

در اواسط دهه بود که ۵۱ درصد سهام لوتوس توسط جیلی چین خریداری می‌شود و در نهایت این برند چینی مالکیت لوتوس بریتانیایی را برعهده می‌گیرد. پس از آن مسئولان جیلی در مصاحبه‌ای اعلام کردند که نمی‌خواهند این برند تغییر گسترده پیدا کرده و در واقع به دنبال رشد و افزایش تعداد مدل‌های لوتوس هستند.

لوتوس Evija

در نهایت سال ۲۰۱۹ هایپرکار جذاب لوتوس Evija معرفی می‌شود. خودرویی که طراحی آینده نگرانه داشته و قلب تپنده الکتریکی نیز برای این مدل در نظر گرفته شد. در حالی که لوتوس هنگام معرفی لوتوس Evija قیمت را ۲.۶ میلیون دلار اعلام کرد و بعید به نظر می‌رسید کمتر کسی به خرید این خودرو گران قیمت کمتر شناخته شده بپردازند، پیشتر مدیرعامل لوتوس در مصاحبه با Autocar بیان داشت که تمامی ۱۳۰ دستگاه Evija به فروش رفته و در تابستان تحویل مشتریان خواهد شد.

تمامی دستگاه های لوتوس Evija به فروش رسید

پینفارینا مدتی پیش ابراتومبیل الکتریکی Battista EV را معرفی کرد و تنها ۱۵۰ دستگاه از آن به تولید خواهند رساند و در این بین تعداد تولیدی لوتوس Evija کمتر است. دنیای هایپرکارها را مشتریان ثروتمندی دربرمی‌گیرد که به دنبال ایجاد کلکسیون فوق العاده که مملو از هایپرکار و خودروهای کلاسیک لوکس است، هستند. لوتوس سابقه درخشانی در سال‌های اخیر پیدا کرده و گویی به دنبال معرفی کراس اوور برای سال‌های آینده است.

لوتوس Evija

همانطور که گفته شد، این برند بریتانیایی-چینی درصدد است تا گستره محصولات خود را افزایش دهد و قصد ندارد تنها کوپه یا هایپرکار را در سبد محصولات خود جای دهد. اطلاعاتی از کراس اوور آینده لوتوس در دست نیست و پیشتر در پیست‌های مطرح با پوشش استتاری دیده شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *