بازی Metro Exodus توانست ۲۰۰۰۰۰ کپی در استیم به فروش برساند

بازی Metro همواره یکی از برترین عناوین سبک خود بوده است. آخرین نسخه‌ی این بازی که Metro Exodus نام داشت در ماه فوریه‌ی سال گذشته در فروشگاه‌های استیم و اپیک‌گیمز توسط ناشر این عنوان، استودیوی دیپ سیلور (Deep Silver)، قرار گرفت. همانطور که اطلاع دارید دیپ سیلور زیرمجموعه‌ی استودیوی Embracer Group است. به هرحال پس از گذشت حدود یک‌سال امروز تیم سازنده گزارشی از آمار فروش خود برروی این دو سرویس که درواقع برای پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند را منتشر کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

براساس گزارش منتشر شده Metro Exodus توانسته در این فروشگاه‌ها ۲۰۰۰۰۰ نسخه به فروش برساند. بیشتر نسخه‌های عنوان یاد شده در کشور چین به فروش رسیده‌اند. Metro Exodus به عنوان بازیی به سبک شوتر اول شخص می‌توان گفت فروش قابل‌ قبولی داشته چراکه بازی‌بازان بیشتر تمایل دارند چنین عناوینی را برروی کنسول‌ها تجربه نمایند.

وینگفورس (Wingefors) در رابطه با آمار فروش نسخه‌ی استیم و اپیک گیمز عنوان کرد:

ما از دیدن این پیشرفت بسیار خوشحالم، فروش این تعداد بسیار رضایت بخش است. یکی از دلایل خوشحالی ما فروش تعداد زیادی از این بازی در کشور بزرگی همانند چین است.

بزودی دومین بسته‌ی الحاقی Metro Exodus منتشر می‌شود. امیدواریم این بسته بتواند هواداران آخرین نسخه از این سری درخشان و قدیمی را راضی نگه‌ دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *