بهبود چشمگیر ویندوز ۱۰با آپدیت بعدی

بر اساس جدیدترین پیش‌نمایشی که از بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ در فضای اینترنت منتشر شده است این سیستم‌عامل در آینده از بهبودهایی در زمینه جستجوی فایل اکسپلورر بهره‌مند خواهد بود. درواقع فایل اکسپلورر برنامه‌ای است که در سیستم‌عامل برای پیدا کردن فایل‌ها و پوشه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید این برنامه شامل قسمتی در بالای سمت راست پنجره مرورگر است که کاربران در این بخش به جست‌و‌جوی کلی فایل‌ها و پوشه‌های مورد نظر خود می‌پردازند.

در بروزرسانی بعدی که قرار است در نیمه اول سال آینده برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ منتشر شود قرار است قابلیت جست‌و‌جویی که در منو استارت وجود دارد با جست‌و‌جوی فایل اکسپلورر ترکیب کند. از این‌رو پس از اعمال این بروزرسانی بر روی ویندوز ۱۰ عبارتی را جست‌و‌جو کنید فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود که از میان موارد داخل آن می‌توانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. بنابراین تنها پس از تایپ چندین حرف در جست‌و‌جو می‌توانید به فایل مورد نظر خود در فهرستی که نمایش داده می‌شود دسترسی پیدا کنید، سپس بر روی آن راست کلیک کنید و به محل ذخیره آن بروید.

بروزرسانی بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ علاوه‌بر بهبود در فایل اکسپلورر و Narrator موجب رفع باگ‌ها، افزایش امنیت و اضافه‌شدن قابلیت‌های کاربردی دیگری به این سیستم‌عامل می‌شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت مایکروسافت چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *