بازی‌های جدید برای سرویس Xbox Game Pass دردسترس قرار گرفت

همانطور که چندی پیش مایکروسافت (Microsoft) وعده داده بود، بازی‌های جدیدی به لیست عناوین سرویس Xbox Game Pass اضافه شد. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

به طور حتم مشترکین سرویس Xbox Game Pass در جریان اضافه شدن چند اثر جذاب و جدید به این لیست بازی‌های این سرویس هستند. همانطور که چندی پیش مایکروسافت وعده داده بود؛ بازی‌های جدیدی مانند بازی Yakuza 0 که ششمین قسمت از این مجموعه است هم‌اکنون برای رایانه شخصی و ایکس‌باکس وان دردسترس قرار گرفته شده است. البته تنها دارندگان سرویس Xbox Game Pass روی ایکس‌باکس وان می‌توانند به بازی Kingdom Hearts 3 دسترسی پیدا کنند.

به غیر از بازی‌های نام برده شده، چند اثر دیگر نیز به لیست بازی‌های این سرویس اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی اکشن و نقش آفرینی Indivisible، بازی Two Point Hosptial اثری در سبک شبیه ساز بیمارستان و همچنین بازی Wasteland Remastered که گل سرسبد این لیست است اشاره کرد.

مایکروسافت وعده انتشار بازی‌های بیشتری روی سرویس Xbox Game Pass را طی روزها و ماه‌های آینده داده است. سرویسی که تنها با پرداخت اشتراک ماهانه ۱۰ دلار می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید و از لیست بلندبالای بازی‌ها و تحربه آن‌ها لذت ببرید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *