فیس لیفت هیوندا i30 با تغییر چهره معرفی شد

شرکت هیوندا پیش از نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ به رونمایی از فیس لیفت هیوندا i30 پرداخت که به عنوان مدل ۲۰۲۰ شناخته شده و تغییرات قابل توجهی روی آن اعمال شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

نمایشگاه ژنو در اوایل مارس کار خود را آغاز خواهد کرد و در آن شرکت‌ها جدیدترین محصولاتشان را رونمایی خواهند کرد. در این بین هیوندا پیش از رویداد موردبحث به رونمایی فیس لیفت i30 پرداخته که یک مدل برجسته است.

هیوندا در این مدل جلوپنجره تهاجمی و بزرگ سه بعدی به کار گرفته و شاهد چراغ جلو باریک و زیباتری هستیم. مشتریان i30 2020 می‌توانند چراغ جلو با دیلایت V شکل نیز سفارش دهند که به عنوان چراغ  MFR LED شناخته می‌شود. در بخش جلو سپر طراحی جدیدی پیدا کرده و به گفته هیوندا در بحث آیرودینامیک بهبود کاملی صورت گرفته است. در مدل استاندارد رینگ ۱۶ یا ۱۷ اینچی دارد اما در نسخه  N Line اسپرت شامل رینگ ۱۷ یا ۱۸ اینچی می‌شود.

هیوندا i30 2020 زیباتر از همیشه

گذشته از آن سه گزینه رنگی جدید  تیره ،برنزی و قرمز  برای این مدل تدارک دیده شد. البته گزینه‌های رنگی دیگری چون Polar White ،Phantom Black ،Engine Red ،Stellar Blue ،Platinum Silver و Olivine Grey هم برای انتخاب وجود دارد. سیستم سرگرمی داخل کابین شامل یک نمایشگر ۱۰ اینچی شده و سرعت شمار نیز دارای نمایشگر دیجیتالی ۷ اینچی است. قابلیت شارژ بی سیم و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی در سیستم سرگرمی هیوندا محیاست.

در بخش فنی باید به پیشرانه ۱.۰ لیتری T-GDI با قدرت ۱۱۸ اسب بخار در نسخه پایه با گیربکس ۷ سرعته کلاچ دوگانه خودکار یا شش سرعته دستی در کنار سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی اشاره کرد. دیگر مدل دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی با هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی بوده و ۱۳۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قوی ترین نسخه با پیشرانه ۱.۵ لیتری  T-GDI با سیستم خفیف هیبریدی ۴۸ ولتی توانی ۱۵۷ اسب بخار دارد. جزئیات بیشتر توسط هیوندا اعلام نشده و باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *