سیتروئن از خودرو لوکس DS9 رونمایی کرد

شرکت سیتروئن همچون دیگر برندها سعی کرده با برند لوکس DS در برخی بازارها حضور موفقی پیدا کند. در این بین به تازگی پیش از نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰، به معرفی سدان لوکس میان سایز DS9 پرداخت. با بروزنیوز همراه باشید.

این محصول تازه معرفی شده DS زبان طراحی شبیه به دیگر محصولات کمپانی فرانسوی داشته و به نوعی از پلتفرمی مشابه ۵۰۸ و برخی دیگر بهره می‌برد. شش ماه قبل دی اس از DS9 برای بازار چین رونمایی کرده بود، حال وقت آن رسید تا نسخه بین المللی آن معرفی شود.

سیتروئن می‌گوید که دی اس ۹ براساس سدان بلند قامت ۵۰۸ L توسعه یافته است. در داخل کابین صفحه نمایش دیجیتال ۱۰ اینچی لمسی با کلیدهای الماس گونه پیداست. این طراحی را پیشتر در DS7 کراس بک نیز مشاهده کردیم و نسبت به ۵۰۸ از کیفیت ساخت پریمیومی برخوردار است.

DS9 سدان لوکس فرانسوی

از ویژگی‌های مدل باید به سیستم تعلیق اسکن خودکار، گرمکن و سرد کن صندلی، ماساژور صندلی، پورت USB، سیستم خودران سطح ۲، سیستم کمک راننده  DS Smart Access و چندی دیگر اشاره کرد.

دی اس اعلام کرده DS9 با پیشراته هیبریدی  E-TENSE از راه خواهد رسید و همچنین یک پیشرانه بنزینی توربوشارژ نیز شامل حال آن خواهد شد. سیستم هیبریدی قدرت ۲۲۵ اسب بخاری برای DS9 رقم خواهند زد و در حالت الکتریکی نیز تنها مسافت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتری را خواهد پیمود. پیشرانه هیبریدی در کنار گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته قرار می‌گیرد. این خودرو دارای ابعادی چون طول ۴۹۳۳ میلی متر، عرض ۱۸۵۵ میلی متر و ارتفاع ۱۴۶۸ میلی متر است.

ساختار طراحی DS9 شبیه به سری ۵ بی ام و است. جزئیات بیشتر در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ اعلام خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *